Beantwoord

TV app windows 10 store

  • 23 February 2017
  • 7 reacties
  • 3554 Bekeken

Zeer binnenkort stap ik over naar T-mobile thuis. Wat ik bij Ziggo erg prettig vind is de Ziggo GO app voor windows 10, zodat ik op de laptop ook tv kan kijken. Ik kan helaas niet vinden of jullie deze mogelijkheid ook bieden. Dit zou een zeer welkome aanvulling zijn en een gemis voor overstappende Ziggo klanten.

Voor de kids is dit ideaal, aangezien zij geen tv op de slaapkamer hebben.
icon

Beste antwoord door Jeroen 27 February 2017, 11:54

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Ha Sander,

Mooie uitgebreide reactie, fijn! Ik vraag me af wat de potentie van de losse TV diensten als Knippr nu daadwerkelijk is. Ze zijn niet goedkoop (gemiddeld 10 Euro p/m) en bieden daarnaast ook een stuk minder zenders aan, als via het reguliere TV abonnement. (De kosten voor je internet abonnement ben je sowieso al kwijt en de twee grote providers (KPN & Ziggo), bieden al een fatsoenlijke app aan incl. terugkijk mogelijkheid.) Niet dat veel zenders alles is, maar wel als daar voor mij de kanalen tussen zitten die enige potentie hebben. Wat ik bij KNIPPR vooral mis is Comedy Central (net een kanaal wat ik nog wel regelmatig keek).

Kijk ik bijvoorbeeld naar de prijs van de interactieve TV en wat je daarvoor krijgt, dan mag daar echt wel enige verbetering worden doorgevoerd. Als ik dit afzet tegen bijv. Ziggo, dan is het voor wat je ervoor terugkrijgt verhoudingsgewijs duurder. De TV app mag dan een 'extra' toevoeging zijn op de vaste TV box, de concurrent biedt voor een vergelijkbaar tarief meer aan.

Wat mij betreft zou een logische stap zijn om KNIPPR de huidige TV-app te laten vervangen. Biedt deze 'gratis' aan bij het interactieve abonnement en voor bijv. 8 Euro als losse optie (met vereiste dat je al een Thuis abonnement hebt).
Reputatie 7
Badge +1
De mogelijkheden zijn wat betreft de tv app bij T Mobile zeer beperkt, het is in feite de app welke voorheen door Vodafone werd gebruikt.
Zo is het aantal zender heel erg beperkt, ik weet dat bij Ziggo het aantal zender s in de go app gelijk is aan je abonnement.
Ook kun je inderdaad maar op een beperkt aantal devices kijken waarom dat is weet ik niet maar ga er van uit dat het een gebrek aan kennis op dit gebied is, bovendien is het voor Ziggo core bussiness en voor providers als T mobile bijzaak geld ook voor andere providers
Reputatie 2
Hoi shorty1969,

De TV Anywhere app is vooralsnog alleen te gebruiken op smartphones en tablets. Indien hier verandering in komt brengen we jullie uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte!
In het begin werd er gezegt dat het in ontwikkeling zou zijn ,maar ik vind dat Tmobile er langzaam wel eens echt werk van mogen gaan maken !!! want het is een ernstige te tekortkoming en het is in deze tijd ook niet meer te verkopen aan de klanten .
Reputatie 7
Ja Sander ? hoe zit dat eigenlijk. via knipper is het wel mogelijk maar via tv anywhere nog niet.
Best wel raar eigenlijk. Ik begrijp best dat de overgang nog niet helemaal rond is maar enig idee wanneer dit gaat komen ?
Reputatie 2
Ik sluit me graag aan bij bovenstaande reacties. Het is ook voor mij merkwaardig dat Knippr wel via de browser beschikbaar is, maar T-Mobile TV Anywhere niet. De enige reden die ik me kan bedenken is dat er geen rechten voor zijn. Overigens is de app ook behoorlijk beperkt. Terugkijken van programma's is niet mogelijk bijv.
Reputatie 7
Hello @all.

Mag ik mij ook bij jullie aansluiten? Ik zie ook het liefst de TV app met alle mogelijke opties erop en eraan. Aan mij de taak om realiteit en wensen te vergelijken.

Flexibel
Je ziet dat mensen TV steeds flexibeler gaan gebruiken. De TV app in combi met Windows 10, zodat je op PC en laptop kunt kijken, is dan niet meer dan logisch. Zeker als je kijkt naar KNIPPR. En KNIPPR, tja, dat hoort toch een beetje bij T-Mobile. In de praktijk zijn de TV app en KNIPPR twee verschillende beestjes. Ieder met een eigen naam, specialiteit en baasje. Ik zie zeker grote overeenkomsten en potentie, maar vooralsnog is het gescheiden.

Alle drie anders
De TV app is een toevoeging op een vaste TV Box. Een extra bij een TV abonnement, speciaal bedoeld voor kleine apparaten met kleinere schermen. KNIPPR is een op zichzelf staande dienst, dan kom je niet weg met een app die enkel is geschikt voor handhelds.

Toekomst
Dan krijg je een best interessante case: welke combinaties willen de klanten? Alles tegelijk? Concureert KNIPPR met de TV Box of juist met de TV app? Willen we misschien de TV app ook los aanbieden? Welke prijzen koppel je waaraan?

Ik wil best eens rondvragen of er combinaties of uitwisselingen mogelijk zijn, maar ik verwacht nog even geen concrete uitspraken. 🙂

Reageer