Beste antwoord door Sander
Bekijk origineelTV beeld is blokkerig
hoi vannacht is er onderhoud gedaan op t-mobile thuis, maar het beeld op de televisie is slecht. overgangen zijn blokkerig. vanmorgen natuurlijk zoals in de mail stond al het modem opnieuw gestart, dat heeft niets opgeleverd.
Hoi @Elessar en @niels-te-dieren
Gelukkig is het probleem opgelost. Rond 15u konden alle TV Boxen weer een scherp en stabiel beeld tonen. Bedankt voor jullie geduld!
Gelukkig is het probleem opgelost. Rond 15u konden alle TV Boxen weer een scherp en stabiel beeld tonen. Bedankt voor jullie geduld!
Hier is het sinds gisteren ook een drama. TV kijken is zo echt niet leuk meer.
Hoi @Totaalmesjogge en @niels-te-dieren
We krijgen meldingen binnen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak èn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuis TV. Excuses voor het ongemak.
We krijgen meldingen binnen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak èn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuis TV. Excuses voor het ongemak.
Hoi,
Ik heb dus ook hetzelfde. Nooit eerder er last van gehad. Maar sinds vandaag is het hopeloos.
(zie ook: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/hinderlijk-blokkerig-beeld-na-iptv-onderhoud-van-di-30-op-wo-31-oktober-306838 ).
Ik heb dus ook hetzelfde. Nooit eerder er last van gehad. Maar sinds vandaag is het hopeloos.
(zie ook: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/hinderlijk-blokkerig-beeld-na-iptv-onderhoud-van-di-30-op-wo-31-oktober-306838 ).
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.