Beantwoord

TV Box

  • 16 July 2019
  • 5 reacties
  • 437 Bekeken

@Klantenservice T-Mobile Thuis
N.a.v. de 2 eerder door mij geplaatste topics heb ik eindelijk contact gehad met iemand van de Klantenservice. Deze medewerker heeft op afstand meegekeken en om een lang verhaal kort te maken: mijn TV Box moest worden vervangen.
Net nadat wij ons telefoongesprek hadden beëindigd begon ineens het formatteren van de harde schijf. Resultaat: al mijn opgenomen programma's gewist maar ik kon in ieder geval weer opnemen.
Kortom de bestelling voor de nieuwe harde schijf kan worden geannuleerd (ticketnummer #20190716110244).
Ik doe dit via het forum, omdat ik niet weet hoe ik de betreffende medewerker kan benaderen (hij belde met een 'onbekend nummer').
icon

Beste antwoord door Sander 22 July 2019, 09:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
@Victor053 Welkom op het forum.

Dat je schijf formatteerde komt denk ik omdat ze de box op afstand gereset hebben. Maar mooi dat dit geholpen heeft.

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Een reactie van webcare kan 24/48 uur duren, maar door drukte kan dit uitlopen.

Mocht je nog geen track en trace nummer hebben, kun je ook de klantenservice bellen, zij kunnen het denk ik nog wel annuleren. Andere optie is door het pakket te weigeren als ze hem aanbieden.
@Glassertje, Dank voor je reactie
Reputatie 7
Hey @Victor053,

Top dat je weer kunt opnemen! En bedankt voor het doorgeven! Ik heb zojuist de taak afgesloten. Mocht je TV Box alsnog kuren vertonen dan weet je ons te vinden. ☺️
Hey @Piotr , @Brian
Helaas de vreugde was van korte duur. Het euvel is weer terug, de opnamebutton is weer verdwenen uit het On Demand menu en ik kan weer niet opnemen. Het is zelfs erger geworden, het beeld hapert (blijft hangen). Willen jullie de afgesloten taak weer activeren, zodat mij alsnog een nieuwe TV Box wordt toegezonden?
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Vanwege een dubbel topic, sluit ik dit topic. Het gesprek gaat verder op: Opnemen en afspelen kan niet meer.