Beantwoord

TV-box al meer dan 1 week defect en nog geen concrete oplossing geboden!

  • 19 October 2020
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Overgestapt naar T-Mobile om twee redenen: meer mogelijkheden met interactieve TV en we zouden programma's kunnen opnemen.

Binnen een week 1 TV-box defect; van de twee interactieve tv-boxen. Na 3 calls met de klantenservice nog steeds geen concrete oplossing geboden. Antwoord: kijk op de community wat je kunt doen / de backoffice gaat op afstand kijken of we het opgelost krijgen / als het dan nog niet lukt dan sturen we na 5 dagen eventueel een nieuwe TV-box toe! Dit geeft mij als nieuwe klant niet veel vertrouwen. Ik verwacht iets snellere dienstverlening van een bedrijf als T-Mobile. En tot nu toe zit ik nog steeds met een niet werkende TV-box. 

Daarnaast kan ik ook niet zomaar opnemen met de TV-box. Klopt het dat je ook hiervoor maandelijks een bedrag voor dient te betalen?

Ik begrijp even niet waarom ik de overstap heb gedaan! Ontzorg mij - ik ben een klant. Dank alvast voor u reactie.

icon

Beste antwoord door Brian 21 October 2020, 14:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hi @Annemieke02, geen zorgen, je hoeft zelf niets te ondernemen, we gaan voor je aan de slag! Voor Cloud Opnemen betaal je inderdaad  een vast bedrag van € 5,- per maand. Dit kan je dan gebruiken op alle TV Boxen en met TV Anywhere. Over TV Anywhere gesproken, dit is een mooi tijdelijk alternatief tot wanneer je tweede TV Box het weer doet. Je kan Cloud Opnemen gemakkelijk activeren via My T-Mobile Thuis. Op onze website lees je er alles over. VRagen? Stel ze dan gerust!

Goedemiddag Brian, dank voor je reactie. Ik maak me wel zorgen, aangezien ik inmiddels 1,5 week met een defecte tv box van jullie zit. Ik zou me geen zorgen moeten maken! Ik vertrouw erop dat het deze week is opgelost. En dat hetgeen we hebben kortgesloten bij jullie werkt. Groetjes, Annemieke 

Reageer