Beantwoord

TV Box doet het niet, doorgezet naar de technische dienst

  • 25 January 2018
  • 4 reacties
  • 327 Bekeken

Hallo, vanaf dinsdag 23 januari ben ik overgestapt naar t mobile, nu doet mijn tv box het niet waar je mee kan opnemen! Erg vervelend dus! Heb nu inmiddels enkele dingen geprobeerd met de klantenservice aan de lijn maar hij doet helemaal niks! Nu moet of word ik gebeld door de back Office maar dit gebeurd dus niet!! Hoelang moet ik hier op wachten ? Ik wil graag kunnen opnemen namelijk!!
Erg jammer, dat ik niks terug hoor, heb graag dat dit zo snel mogelijk word opgelost eigenlijk!!
Dus laat me even iets terug weten wat ik nu kan doen ? Iemand tips ? Of tmobile zelf als jullie dit lezen !!

Groetjes Eef
icon

Beste antwoord door Sander 26 January 2018, 10:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Hoi Eef,

Zelf nogmaals terugbellen, T-Mobile geeft vaak aan dat backoffice terugbelt echter gebeurd dat nooit. Is schijnbaar ook een team waar je niet naar kunt worden door verbonden.

Groeten Stefan
Reputatie 7
Hey Eefw en StefanT,

Hier gaat iets mis in de communicatie! Wij zeggen nooit (of behoren nooit te zeggen) dat de technische dienst terugbelt. Wij maken een opdracht voor de technische dienst. Na terugkoppeling neemt de klantenservice zelf weer contact op, telefonisch of via e-mail. Het is niet de bedoeling om tussendoor naar de klantenservice te bellen, omdat er dan waarschijnlijk nog geen update is. Dat is natuurlijk zonde van je tijd!

Ik begrijp natuurlijk dat je wel graag een update wilt hebben. Daarom maak ik graag die stap voor je. Stuur je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) en ik kijk hoe het er voor staat. 🙂
Reputatie 3
Hoi Sander,

Ik heb zelf nu gelukkig geen storingen op dit moment, echter weet ik wel dat dit in het verleden vaak werd gezegd. Als je dan na 1 of 2 dagen zelf nogmaals contact opnam met de klantenservice wist men bijvoorbeeld al wel wat er moest gaan gebeuren, bijvoorbeeld aansturen van Guidion o.i.d. maar nakomen wat er telefonisch eerder was aangegeven teruggebeld worden heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
Reputatie 7
Hi StefanT, de back office neemt eigenlijk alleen in uitzonderlijke gevallen zelf telefonisch contact op. Als ze bijvoorbeeld op afstand instellingen aanpassen en dit direct willen testen dan komt het voor dat ze bellen. Maar, de naam zegt het al, de back office heeft in principe geen klantcontact 🙂 Zodra de back office/technische dienst het op heeft gelost krijgt de medewerker een bericht terug en deze neemt dan weer contact met je op. Toegegeven, dit gaat nog niet altijd goed en is zeker iets wat nog beter moet!

Reageer