Beantwoord

TV Box en ab werken niet

  • 16 May 2020
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Op aanraden van mijn zoon heb ik een kleine 2 maanden nu T-Mobile. Een week na het ingaan van het abonnement had ik plots alleen nog Nederland 1. Na alles gereset en opnieuw ingesteld te hebben, was dit even verholpen. Vervolgens reageerde de box niet meer op de afstandsbediening. Nu weer alles opnieuw te hebben ingesteld heeft dit heel even gewerkt, maar na 2 dagen hetzelfde probleem weer. Ik ben er zelf niet handig mee en ik zit nu dik 2,5 week zonder televisie. Er zou een afspraak ingepland worden met een monteur, maar op dit telefoontje wacht ik nu nog steeds. In deze Corona tijd frustreert het me enorm dat ik geen kant op kan en ook nog eens geen televisie heb. 

Dit is dan ook mijn laatste poging. T-Mobile, ik zou graag een monteur willen! Anders is de overstap direct weer gemaakt naar een andere provider waar ze alles wel op orde hebben.

Met vriendelijke groet, Else.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 May 2020, 17:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @ElseD, van harte welkom op de Community, we zijn hier om elkaar aan oplossingen te helpen! Goed dat je jouw vraag hier stelt en ons om hulp vraagt.

Onze experts hebben jouw TV streamkwaliteit bekeken en hebben geconstateerd dat behalve NPO1, meerdere kanalen actief zijn en bekeken kunnen worden. Hiermee wil ik absoluut niet stellen dat jij geen problemen ervaart, maar wel dat er dan iets anders aan de hand is. We komen tot een oplossing, dat weet ik zeker! 

Wat gebeurt er precies wanneer je overschakelt naar een andere zender dan NPO1? Zie je bijvoorbeeld enkel zwart beeld op de TV verschijnen, of komt er een foutmelding bovenin te staan?

Zou je alsjeblieft de volgende stappen willen doorlopen?

Staan de favorieten aan?

Hoe zie je de status van de favorieten functie

Druk op de toets: menu

Navigeer naar: Instellingen
Navigeer naar: favorieten 

Zie je de knop: Activeer alle zenders dan staat de favorieten functie aan.
Zie je de knop: Activeer favorieten dan staat de functie uit

Soms komt het weleens voor namelijk dat er per ongeluk een favorietenlijst geactiveerd is. Hierdoor beperk je het zenderaanbod met de selectie aan favoriete zenders. Het zou zo kunnen zijn dat je per ongeluk een keer NPO1 als favoriet opgeslagen hebt, of dat er iets mis is met de communicatie in de onderliggende systemen.

Mocht bovenstaande optie niet de doorslag geven, voer dan een herstart van de gebruikersinterface uit. Hoe je dit doet, kun je hier beneden zien:

► Hoe doe ik dat?

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie

4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface


De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.

 

Indien ook dit niet baat, dan gaan we over tot een alternatief. Sorry dat je hier zoveel last van hebt gehad. Je merkt volkomen terecht op dat dit in deze lastige tijden niet fijn is en daarom gaan we er samen voor zorgen dat het ook bij jou werkt! 😉

Reageer