Beantwoord

tv box error

  • 20 November 2020
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

Hallo

Onze tv box werkt niet meer overige topic doorgelezen en tips geprobeerd. Kan het kastje niet meer uitzetten nieuwe kabels reset alles geprobeerd krijg geen signaal vanuit de box. Zouden de box graag willen vervangen.

BVD karel

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 24 November 2020, 13:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo 

HDMI en netwerkkabel beide vervangen en misschien een andere HDMI ingang?

Je gebruikt poort 3 of 4 op een Huawei of Draytek en verder is de tv box direct aangesloten op de modem?

Ja alles gedaan. Kan het kastje ook niet meer uitzetten. Ook andere HDMI ingangen lijkt echt aan de box te liggen. Kijken nu via telefoon op de tv

Wat gebeurd er als je de stekker er uittrekt?

Welke box heb je?

Ben je overgezet naar het nieuwe platform? dan wil het modem opnieuw opstarten en resetten ook wel eens helpen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Karelmarion, welkom op de Community!

@Doornekamp33 en @Waqqas hebben je al van tips voorzien, daar wil ik graag nog wat aan toevoegen. Ik heb meteen een lijnmeting gedaan en zie dat bij je bekabeld aangesloten apparaten, twee apparaten voor een lease time error zorgen. Dit zorgt ervoor dat de andere verbonden apparaten op dezelfde switch ook verstoord kunnen worden. Zou je de TP Link en het ZTE Corporation apparatuur eens willen ontkoppelen en dan testen of de TV Box in elke poort achterop het Zyxel modem werkt? 

Je gebruikt momenteel een Amulet 515 en Aria 610 TV Box, ik zie dat de Amulet (box met recorder) sinds 17 november geen kwaliteitsverlies heeft geleden. Dit betekent dat die box gewoon een signaal afgeeft en functioneert. Klopt het dat de Aria niet werkt, dat is de kleine, zwarte box zonder recorder.

We gaan het sowieso oplossen, dat weet ik zeker!

Reageer