TV Box gaat op zwart

  • 21 June 2017
  • 4 reacties
  • 1858 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
TV box werkt niet meer (scherm gaat op zwart)
Blauw lampje blijft wel aan

Na uit/aanzetten zie je nog even het logo maar daarna blijft het zwart.

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Hoi @Ha Rald, dat mag de bedoeling niet zijn natuurlijk. Dit topic behandelt al vele mogelijke oorzaken. Kun je die punten eens nalopen? Wellicht dat je het op die manier al op kunt lossen!

Houd je mij op de hoogte?
Bedankt voor je reactie,

als ik probeer de entone box te resetten, voel ik dat knopje wat ik indruk maar na 10 (of 20) seconden gebeurt er helemaal nix.

alleen als in de stekker er uit haal en opnieuw er in steek zie ik het entone logo verschijnen, en naderhand weer verdwijnen.

Hoe verder??
Reputatie 7
Badge +1
Gewoon een nieuwe vragen, je betaald tenslotte elke maand je abonnement hierin zit ook een stukje verwerkt voor je box, het voordeel is dat de provider je box kosteloos vervangt.
Mocht je denken dat dit hoge kosten voor de provider zijn, dan mag je dat naar het land der fabelen verwijzen, in het geval van de provider praat je over vervangingswaarde deze is nog geen 20% van wat u in de winkel zou betalen, dit komt omdat een provider ze in heel grote aantallen rechtstreeks inkoopt.
Reputatie 7
Hey Ha Rald,

De TV Box wilt dus niet verder opstarten dan het opstartscherm? Dat klinkt niet best. Graag ontvang ik je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht.