Na herhaaldelijk contact met de servicedesk en nog steeds geen werkende oplossing probeer ik het eens via een ander kanaal, hopelijk nemen jullie mij hier wel serieus want ik ben pas net klant en ik moet nog wel een aantal maanden voordat ik pas naar een andere provider kan.
Ik ben nu 2 maanden klant en heb in totaal 2 weken tv kunnen kijken in deze 2 maanden. Elke keer als ik de TV box opstart blijft het beeld zwart, ik kan wel zappen en de TV gids bekijken maar er komt in beeld ‘error er heeft zich een fout voorgedaan’. Samen met de T-Mobile klantenservice al 10x een reset uitgevoerd op verschillende manieren maar dit lost niks op. Ticket aangemaakt bij de backoffice maar ook hierop geen reactie. Kabels nagelopen, stekkers verwisseld; het helpt allemaal niks. Bij de klantenservice kunnen ze me niet verder helpen, ‘ja meneer, er is een ticket aangemaakt en dat is alles wat we kunnen doen’. Ik voel me niet serieus genomen en heb de klantenservice gevraagd of ze mijn contract op willen zeggen maar dit kan niet meer. De oplossing van de klantenservice: schaf een chromecast aan, dan kan je vanaf je telefoon streamen , dat was bij mij wel zo’n beetje de druppel waardoor ik aan niemand de diensten van T-Mobile ga aanbevelen.
Zouden jullie mij kunnen helpen met 1 van de 2 volgende acties?
- mijn contract opzeggen en zorgen dat ik niet meer hoef te betalen voor de diensten van T-Mobile en naar een andere provider over kan stappen.
- het probleem oplossen, zodat ik, totdat ik kan overstappen, nog van de diensten gebruik kan maken.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel