Beantwoord

Tv box installeren

  • 27 November 2017
  • 10 reacties
  • 2511 Bekeken

Beste t mobile,

Mijn modem aansluiting en dus mijn modem staan verweg van de tv. Aangezien de tv box en in de tv moet en met internetkabel in de modem kan ik het dus niet installeren. Is hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Rolf M. 28 November 2017, 09:28

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Het makkelijkst en meest stabiele blijft toch gewoon een netwerkkabel (laten) trekken voor de TV-ontvanger.

Anders:

- Powerline set; 2x een stekker verbinding waarmee je met een stopcontact in de meterkast de verbinding kan leggen naar het stopcontact waar je mediabox op zit... Tegelijkertijd loopt daar dan ook je TV netwerk over.
Reputatie 7
Hey LeonieVerheij, wat Rolf M. zegt klopt helemaal, dit is de verkorte versie 😉 Je vindt hier wat meer achtergrond informatie over Powerline adapters. In de praktijk werkt dit voor veel mensen prima (ik maak er zelf ook zonder problemen gebruik van) maar wij bieden geen ondersteuning op de Powerline adapters zelf dus bij technische problemen zullen we je dan vragen om de TV-Box rechtstreeks aan te sluiten'op de modem. Uiteraard kan je je vraag wél altijd hier kwijt en kijken we graag met je mee om ook eventuele problemen met de adapter te verhelpen!
Ik heb de adapters besteld en ga ze uitproberen! Dankjewel voor de hulp
Ik heb het geïnstalleerd en ik krijg nu het t mobile scherm met daarin in het klein links onder server connection complete. Maar hij blijft op dit scherm staan. Ik krijg niet het scherm te zien waarop ik de code kan invullen. Wat nu?
Reputatie 7
Bij het modem zit de kabel in poort 1 of 2 inplaats van 3 of 4.
Stop de kabel in poort 3 of 4 en haal de settopbox even van de stroom.
Ik ga het weer even proberen
Okeej dat is gelukt. Maar nu bestaat mijn klant code uit letters en cijfers. Ik zie boven de toetsen inderdaad letters staan. Maar hoe kan ik lettersinvoeren?
Reputatie 7
Je tv klant nummer bestaat uit cijfers deze kan je vinden in de installatie brief welke in de bewaarmap zat.
Gelukt dankjewel
Reputatie 7
Goed om te horen Leonie,

Veel kijk plezier!

Reageer