Beantwoord

Tv box installeren

  • 23 January 2019
  • 3 reacties
  • 703 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Dag mensen,

Ik heb mijn tv box geïnstalleerd en toch krijg ik een foutmelding op de tv (zie foto).
Ik heb alle stekkers er al een keer uit getrokken en er weer in zonder resultaat. Wie kan mij helpen?

Ik zie dat er geen foto komt dus zal de tekst op mijn beeldscherm verwoorden.

Connexion Whats next.
Unable to connect to DHCP server
Please contact techniek support.
*Ver:14.7.25_build6-bbl
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 23 January 2019, 21:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo Ivar123,

Heb je de tv box op poort 3 of 4 (IPTV) van het modem aangesloten? Werkt het niet na het herstarten van de tv box?
Start dan het modem opnieuw op met de netwerkkabel los van de tv box. Na de melding "Ethernet not connected" sluit je de kabel aan op de tv box. De tv box moet dan doorstarten.

Mvg. Marcel
Hallo Ivar123,

Heb je de tv box op poort 3 of 4 (IPTV) van het modem aangesloten? Werkt het niet na het herstarten van de tv box?
Start dan het modem opnieuw op met de netwerkkabel los van de tv box. Na de melding "Ethernet not connected" sluit je de kabel aan op de tv box. De tv box moet dan doorstarten.

Mvg. Marcel


Dag Marcel,

Bedankt voor alle stappen die ik uiteindelijk doorlopen heb.
Helaas bij de laatst stap geeft hij 'unable to connect DHCP server' aan.
Deze stap kan ik met alle andere stappen op het forum ook niet omzijlen. De router doet het verder ook goed voor internet en alles brand.
Weet jij de eventuele vervolg stap? Ik ben net nieuw bij t-mobile.

Mvg Ivar
Reputatie 7
Badge +2
Is de utp-kabel van de tv-box rechtstreeks aan gesloten op een IPTV poort van het modem? (Van achteraf gezien 1 van de linker gele poorten.)

Reageer