TV box lampje knippert

  • 28 July 2019
  • 8 reacties
  • 4386 Bekeken

Het lampje van mijn tv-box knippert.
Ik heb een paar keer geprobeerd een "power-flip" te geven maar het kastje reageert nergens op.

This topic has been closed for comments

8 reacties

Misschien is bovenstaande niet helemaal duidelijk. Ik heb dus nu geen tv. Internet werkt prima, de afgelopen paar maanden ook geen enkel probleem met tv. Ik kwam vanmiddag thuis en toen stond de interactieve tv box te knipperen. Alle kabels los gehad, apparaat van de stroom gehad, modem gereset.. niets helpt.
Reputatie 6
Badge
Hallo @TomBerendsen

welke Tv box heb je? Entone 515, entone met Harddiskrecorder of een Amino Aria?
Een Entone met harddiskrecorder.
Reputatie 7
Badge +4
herstart het modem. als dat niet helpt even het modem resetten.
welk modem heb je ? en wat zie je op het scherm ?
Modem herstart, helpt niet. Modem gereset, helpt niet.
Het is een Huawei. Wat zie ik op het scherm? Ik neem aan dat je de led lampjes bedoelt?
Power, Wan, Internet en Lan1 lampjes branden. Lan3 brandt niet, dat is het poortje waar de utp kabel naar de tv box in zit. Ik heb de utp kabel ook al omgewisseld naar Lan4, helpt ook niet.
Als je het tv scherm bedoelt, daar zie ik helemaal niks. Een zwart scherm dus.
Het valt me op dat in het modem bij IPTV statistieken staat: IPTV is uitgeschakeld.

Telefonisch contact gehad met klantenservice. Het modem is door klantenservice gereset, dat helpt niet.
Tv-box herstart, helpt niet. Klantenservice gaat een monteur van Guidion inschakelen.Ik kan zelf een afspraak inplannen... op zijn vroegst op 15 augustus.
Wacht even, 15 augustus? Dat is over 2,5 weken...
Nu ben ik van nature een rustig en geduldig mens maar dit gaat me toch wel een beetje te ver. Telefonisch contact opgenomen met Guidion. Daar wordt gezegd dat er buiten de planning om een afspraak voor me geregeld wordt binnen twee werkdagen. Ik ben benieuwd..