Beantwoord

tv box met opname

  • 23 February 2020
  • 2 reacties
  • 231 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Hallo,

 

Ik heb al 2x een nieuwe tv box gekregen met opname functie. Beide werken de afstandsbedieningen niet op. Na verschillende keren contact te hebben gehad met t-mobile, vertellen ze me dat het een storing is met de box en dat ik de comunity in de gaten moet houden wanneer het is opgelost. Persoonlijk vind ik dat ze me zelf iets moeten laten weten. 

Het probleem is dat de box na installeren, op het scherm komt waar je je klantnummer en pincode in moet vullen. Dit kan ik niet invullen. Het is net of er geen verbinding is met de afstandsbediening en de box.

Wie weet de oplossing hiervoor?

Ik heb geen zin om hier lang op te wachten aangezien ik hier wel voor betaal.

 

Ik hoor het graag.

 

Mvg. Cansiv

icon

Beste antwoord door Piotr 25 February 2020, 12:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hey @cansiv,

Laat ik al gelijk één zorg bij je wegnemen, over de kosten hoef je je geen zorgen te maken. Zodra we dit hebben opgelost dan dienen we graag een vergoeding voor je in. Daarnaast zie ik dat mijn collega dit probleem heeft aangekaart bij onze techneuten. Zij gaan er alles aan doen om dit voor je op te lossen. Zodra we een update ontvangen, brengen we je spoedig op de hoogte. 
 

Als tijdelijke noodoplossing kun je wél gebruik maken van TV Anywhere op je laptop of mobiele telefoon. :relaxed: Sorry voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +7

@cansiv,

 

Heb ook het probleem gehad, dat de afstandsbediening niet werkte op de nieuwe box. Heb je tijdens het opstarten wel gewoon de roze kleuren van T-Mobile ook tijdens het registratie menu? (dit wanneer je, je tvklantnummer en pincode moet invoeren) Als dit niet het geval is dus gewoon zwart beeld hebt is waarschijnlijk de box niet goed.(had ik namelijk met de eerste vervangende box) Heb je wel kleur dan kun je vragen om een factory reset van de nieuwe box. Dit kan alleen op afstand gedaan worden. Je kan dit ook via een moderator vragen bijvoorbeeld via @Brian ,  @Jason of @Piotr 

Of je kan dit via de klantenservice proberen.

 

sorry overbodige reactie iets te actief, moet voortaan eerst even goed lezen

Reageer