Beantwoord

TV box mét opnamefunctie omruilen voor een box zonder opnamefunctie

  • 26 April 2020
  • 8 reacties
  • 381 Bekeken

Reputatie 3

Goedemiddag,

Zie de titel, ik wil graag mijn tv box met opnamefunctie omruilen voor één zonder opnamefunctie. Ik gebruik deze functie te weinig vandaar de vraag.

Hoe gaat dit in zijn werk? Kan ik dit zelf regelen of kunnen de medewerkers van T-Mobile hierin iets betekenen?

icon

Beste antwoord door Brian 29 April 2020, 16:29

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hi @Ecnirp, dat kan je zeker zelf wijzigen! Via My T-Mobile Thuis kan je zelf TV Boxen toevoegen en verwidjeren onder ‘Abonnementen’ > ‘TV’ > ‘ Wijzigen’. Meer informatie vind je hier

Reputatie 3

Thanx @Brian !

Ik heb de box (met harddisk) inmiddels verwijderd via My T-Mobile. Ook heb ik de mail met de instructies om de box retour te zenden ontvangen.

Echter wil ik nu een 'normale' box toevoegen maar dat gaat op dit moment niet. Kan jij mij vertellen wanneer ik dat kan doen? Ik wil namelijk niet zonder box komen te zitten.

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7

Hey @Ecnirp,

Ik heb gelijk de TV Box zonder opnamefunctie voor je besteld. Je zult 'm één dezer dagen ontvangen met de post. Zodra je de nieuwe TV Box hebt ontvangen, kun je je oude TV Box kosteloos naar ons retour sturen. :relaxed:

Reputatie 3

Thanx @Piotr !

Ik heb net de bevestigingsmail ontvangen.

 

Reputatie 1

Hey @Ecnirp,

Ik heb gelijk de TV Box zonder opnamefunctie voor je besteld. Je zult 'm één dezer dagen ontvangen met de post. Zodra je de nieuwe TV Box hebt ontvangen, kun je je oude TV Box kosteloos naar ons retour sturen. :relaxed:

Is het geen idee dat ik de tv box met opname functie dan kan krijgen?

Met jou nog 50 anderen die er om willen vechten, misschien een idee, een loterij beginnen, hoofdprijs een opname box, troostprijs een kapotte opname box.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Erwin t, het spijt ons oprecht dat we je geen TV Box met recorder kunnen aanbieden op dit moment!

Mag ik je verzoeken jouw bevindingen te beperken tot één topic, alsjeblieft? Ik zie dat je nu gereageerd hebt in zeven topics welke allemaal te maken hebben met hetzelfde onderwerp. Het staat je geheel vrij om lekker mee te doen op de Community, maar probeer hier wel volgens de huisregels mee om te gaan. Zo wordt het voor een ieder overzichtelijker en hoeven we niet in te grijpen wanneer comments als spam eruit gefilterd wordt! 😉 Thanks!

Reputatie 1

Was hier al op gewezen.

Geen probleem, probeerde de berichten te verwijderen maar dat lukte niet.

 

Misschien zijn de community regels net zo duidelijk als het opnemen beschreven is op de TM website.

Nog 10 maanden en dan ben ik er vanaf.

Jammer, want was altijd tevreden.

 

Reageer