Beantwoord

TV Box met opnamefunctie voorradig?

  • 4 December 2019
  • 16 reacties
  • 551 Bekeken

Ik ben al giga lang mobiel klant en denk erover om ook thuis abbo te nemen.

Maar ik zie bij TV nergens dat je terug kunt kijken of opnemen.

En laat ik dat nu heel veel doen.

DUS zonder dat gaat het hem niet worden.

Groet

icon

Beste antwoord door TAVL 10 December 2019, 20:27

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kalkhaan,

 

Wat supergaaf dat je ook overweegt om Thuis abonnee te worden! Je bent van harte welkom bij de club en op de Community. :smile:

 

Je kunt via het TV menu zeker terugkijken, de instructie daartoe heb ik hieronder geplaatst: 

 

Handleiding voor de klant:

 

Wat betreft opnemen, moet je vooralsnog teleurstellen: de TV Boxen met opnamefunctie zijn momenteel in schaarste beschikbaar. Hierdoor is het voor nieuwe abonnees (nog) niet mogelijk direct een nieuwe Box aan te vragen. De verwachting is dat er volgend jaar zeker weer nieuwe Boxen bij komen, maar wanneer dit precies is, zal ik je voor nu schuldig blijven!

@Jason ,

Dat is dan jammer, want zonder opnemen geen abbo.

Ben zelden thuis op de momenten dat iets word uitgezonden.

Ik wacht wel tot die boxen er weer zijn.

Laat maar weten en abbo gaat door.

Groet K.

Nieuwe boxen zullen er niet meer bijkomen, die worden al even niet meer geproduceerd, zal eerder zijn dat de Cloud opnamen worden geïntroduceerd of er ergens nog een vrachtje HDD boxen worden gevonden in een oude boerenschuur.:laughing:

Das dan jammer @Doornekamp33  want ik ben geen fan van de cloud. Ik weet te veel van ict(zit er al ruim 40 jaar in) om te weten over de problemen/gevaren/ellende . Het is zo makkelijk …. vooral voor cyber-criminelen.

Dus dan maar een andere provider of kijken of ik wat kan hacken in die andere boxen om toch thuis op te nemen. Zou moeten kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@Kalkhaan Ik ben ook niet in alle gevallen fan van cloud opslag maar het gaat hier over eerder uitgezonden tv programma’s en ik denk niet dat internet criminelen daar belangstelling voor hebben.

Opnemen in de cloud heeft verder alleen maar voordelen als het over een tv platform gaat. Bij concurrent KPN staan je opnames ook in de cloud.

Reputatie 7
Badge +4

Navraag leert dat de HDD's er nog wel zijn, maar beperkt. Op specifieke aanvraag kunnen ze alsnog geleverd worden. 

Klopt dat er nog een aantal zijn, maar ze worden niet meer standaard uitgegeven bij aanvragen, als je geluk hebt willen ze er 1 vervangen voor je van de oude voorraad die er nog ligt te verstoffen.

Ze moeten er wat achter de hand houden voor degene die een HDD box hebben, als die stuk gaat, en dat gaan ze nu wel sneller doordat ze ouder worden, om te kunnen vervangen.

 

En Cloud opnames hebben dan 1 voordeel, ze zijn er eigenlijk altijd, schijf nooit vol, stroomstorings-ellende en dergelijke, nadeel is dat ze vanzelf gewist gaan worden, zoals bij KPN na 1 jaar.

Reputatie 7
Badge +4

Klopt. Maar ook voor nieuwe klanten worden nog uitzonderingen gemaakt. Dus ook @Kalkhaan kan hiervoor in aanmerking komen. :)

Reputatie 1

Ik wil ook een hdd recorder hebben, maar volgens de klantenservice kon dat niet meer en de update betreft opnemen met de interactieve TB box laat nog op zich wachten. Hoe kan ik toch opnemen met mijn abonnement zonder extra kosten te maken.

TV aanzetten op de zender die op wil nemen en dan filmen met je smartphone of filmcamera wat je maar in huis hebt, enige oplossing om op te nemen op dit moment.

Reputatie 3

TV aanzetten op de zender die op wil nemen en dan filmen met je smartphone of filmcamera wat je maar in huis hebt, enige oplossing om op te nemen op dit moment.

of ziggo of kpn inlog van iemand anders met opnemen in het pakket is via iPad terug te kijken en evt te casten. Jou suggestie is wel erg 1991.

Die optie zou ook kunnen, maar mijn optie is idd zo rond het jaar 2000, 1991 zou ik een VHS moeten adviseren.

Is jammer dat de boxen niet meer beschikbaar zijn en het nieuwe platform vertraging op vertraging kent, zou vorig jaar al live hebben moeten gaan.

Reputatie 1

Wat meer communicatie betreft het ontbreken van de opnamefunctie was prettig geweest, nu zit ik zonder en mis hierdoor een aantal programma`s. Geen reclame voor T-mobile.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Petermetsnor, er mag inderdaad best wat vaker gecommuniceerd worden aangaande de TV Box met recorder. Het komt erop neer dat we wegens een tekort aan boxen met harddisk recorder deze momenteel niet bestelbaar zijn.

Zodra ons nieuwe TV-platform live gaat, zul je echter de optie krijgen om met Cloud Opnemen te gaan werken. Dan heb je straks niet langer een specifieke box met recorder nodig, maar kun je voor een vast bedrag per maand alles opnemen in de Cloud. Handig toch?! Nog heel eventjes geduld en dan zul je volop kunnen genieten van alle opgenomen films, series en TV programma’s. Deze optie komt beschikbaar te staan in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account

Voor nu: blijf veilig binnen en veel gezondheid aan jou en je geliefden toegewenst! 💪

Reputatie 1

Klopt. Maar ook voor nieuwe klanten worden nog uitzonderingen gemaakt. Dus ook @Kalkhaan kan hiervoor in aanmerking komen. :)

Ben al een maand hierover aan het zeuren maar krijg geen tb box met hhd.

 

Reputatie 7
Badge +16

@Erwin t Laten we het verder oppakken in dit topic zodat het overzichtelijk blijft: Opnamefunctie. Thanks! 😁

Reageer