Beantwoord

TV box omruilen

  • 22 January 2020
  • 24 reacties
  • 626 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Vandaag is mijn nieuwe abo ingegaan en is er een TV box aangesloten. Ik kom van Telfort en ben gewend dat alles in de cloud wordt opgenomen. Dat blijkt nu echter bij T-Mobile niet het geval te zijn wat ik zeer betreur. Persoonlijk vind ik dat dit ook niet erg duidelijk uit jullie site komt wanneer je een abo afsluit maar dat terzijde. Ik zou daarom graag mij TV box willen omruilen tegen de versie met een hard disk.

 

Hoe moet ik verder?

 

m.vr.gr Jan

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 23 January 2020, 10:28

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marrri,

 

Ik heb goed nieuws! Je kunt jouw abonnement verlengen, mocht je nog een jaartje bij onze club willen blijven! :smile: Omdat je al enige tijd geleden een nieuw jaarcontract kon beginnen, betaal je sinds die periode een maandbedrag waar je initiële korting niet meer in zit, vandaar het hogere bedrag inclusief TV Box. Wanneer je nu een nieuw jaarcontract start, zul je wederom een passende aanbieding krijgen met een leuke korting. We doen onze vaste klanten graag een persoonlijk aanbod. Mag ik je daarom verzoeken te bellen met 0800-0419? Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod. Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? We staan altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!

Hier Marrri nog even….

Als ik een nieuw abonnement zou afsluiten, krijg je een maandelijkse korting.

Is er voor mij, als trouwe abonnee, ook een mooie aanbieding?

Wederom bedankt, groetjes Marrri .

Goedemorgen,

Ik heb ben al sinds 2016 een abonnement bij TMobile. Waarom betaal ik iedere maand € 5 voor een tv box? Ik heb een 1 tv box, de standaard die ik bij aanvang van het abonnement heb ontvangen.

Als ik € 5 per maand betaal al die afgelopen maanden, dan heb ik al meerdere toestellen kunnen aanschaffen voor dit bedrag. Is zon standaard tv box niet bij het abonnement in het maand bedrag verwerk?

Ik hoor graag van u.

Groetjes Marrri, 

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan, superfijn dat de box morgen al binnenkomt! Je kunt de oude afstandsbediening houden! :wink:

Reputatie 1

@Jason super bedankt!! 

Ik stuur de oude terug zodra de nieuwe binnen is. En dat is morgen al haha.

Een vraagje nog... de afstandsbediening, de oude gewoon houden, is dat een probleem? Of moet ik die ook omwisselen? 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @cansiv,

 

Leuk dat je jouw vraag op de Community stelt, ik ga meteen voor je aan de slag! :smile: Het is geregeld, de box zonder recorder zal over 5 werkdagen niet meer in je pakket zitten. Mag ik je nog verzoeken deze box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Ook krijg je hier nog een e-mail over binnen nu en een kwartier. Als ik nog iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar!

Reputatie 1

@jabe57  kan je me helpen? Zie hierboven mijn reactie…

Mvg.

Reputatie 1

Hallo! 

Ik ben sinds vandaag aangesloten bij t-mobile thuis. Ik heb zojuist de tv box met opname functie besteld maar ik hoef geen 2e box. Hoe krijg ik de huidige box verwijderd? 

De bestelling van de box met opnamefunctie is nu actief. Daar wacht ik op. Maar de box zonder deze funtie wil ik uit mijn abonnement hebben. Wat nu?

Reputatie 7
Badge +16

@RdP We kunnen nog niet een exacte releasedatum geven maar opnemen in de cloud komt er inderdaad spoedig aan! Exacte prijzen kunnen we nog niet overleggen, maar het zal het wachten waard zijn. Laat het weten als ik iets anders voor je kan doen, vandaag zit ik tot 18:00 voor je klaar. 

Ik heb wat verder zitten lezen op het forum, en ik begrijp dat opnemen in de Cloud op het punt staat om beschikbaar te worden gesteld en naar verwachting 5 euro p/m gaat kosten.

Ik denk dat ik beter even kan wachten alhoewel ik de functionaliteit van opnemen nu wel mis en niet kon kiezen op het moment van overstappen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RdP,

 

Goed dat je aan de bel trekt en je vraag hier stelt! Jouw TV Box korting is inderdaad een korting die niet langer meer verkrijgbaar is wanneer er iets wordt aangepast aan het TV pakket of aan de losse boxen. Dit komt enerzijds doordat het systeem de korting zelf niet langer kent wanneer er een wijziging optreedt en anderzijds doordat die korting vastgepind zit aan de twee boxen die je initieel besteld hebt. Ik ga voor alle zekerheid nog eens navragen bij de specialisten, maar omdat ik jouw situatie al vaker heb meegemaakt, geef ik hier geen garanties op. :sweat_smile: Je hoort nog van me!

Zie mijn huidig abonnement in de sceenshot

 

Ik heb dus 2 gewone TV boxen zonder HD en betaal daar niets voor omdat ik korting heb gehad.
Nu wil ik 1 van de 2 boxen omruilen voor 1 met harddisk. 

Bij mijn abonnement online kan ik niet kiezen dat ik ze om wil wisselen, alleen 1 toevoegen (met of zonder HD) 
 

 

Als ik een TV box met HD toevoeg, kost dat 10 euro per maand extra.

Ik ben bang dat als ik later een TVbox zonder HD verwijder, want dit kan dus niet tegelijkertijd, dat ik mijn 5 euro korting per maand ook kwijt ben.

De t-mobile helpdesk zegt dat het niet anders kan, maar ik gooi 60 euro per jaar weg terwijl ik daar eigenlijk recht op heb omdat een TV box met HD 5 euro extra kost tov eentje zonder HD.

Is er iemand op het forum van tmobile die dit wel voor me kan regelen?

 

 

 

Hey @jabe57,

Heel vreemd! Kun je ons daar een screenshot van sturen? Dan kunnen wij deze informatie melden bij de desbetreffende afdeling. Over de kosten hoef je je geen zorgen te maken, ons systeem hanteert de prijzen die mijn collega Jason hierboven ook al heeft opgesomd. De juiste prijs zie je na de wijziging binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. :relaxed:


Ik zie dat het al is gecorrigeerd, dus heb meteen mijn bestelling we gedaan.

bedankt voor jullie reacties

Ik had hetzelfde en zelfs bellen naar de service desk gaf geen duidelijkheid.

Voor 5 euro extra wil ik best een decoder met HD, maar dat is echt het maximum

Reputatie 7

Hey @jabe57,

Heel vreemd! Kun je ons daar een screenshot van sturen? Dan kunnen wij deze informatie melden bij de desbetreffende afdeling. Over de kosten hoef je je geen zorgen te maken, ons systeem hanteert de prijzen die mijn collega Jason hierboven ook al heeft opgesomd. De juiste prijs zie je na de wijziging binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. :relaxed:

Nog een aanvullende vraag:

wanneer ik een extra T box wil bestellen staat er voordat ik bevestig dat ik € 20 extra moet gaan betalen. Persoonlijk niet zo duidelijk en het lijkt dat er iets anders bedoeld wordt.

Kunnen jullie daar je licht op laten schijnen?

Dit is opgebouwd uit € 5 voor de box en €15,- korting?
 

Een extra TV Box kost € 5,- per maand meer wanneer je voor de box zonder recorder gaat. Indien je nog een box wilt maar dan met recorder kost het € 10,- per maand meer. Let op: het is dus dan geen omruiling, maar een extra box bovenop de huidige. Ik vermoed dat hier een foutje in zit en dat de korting inderdaad per ongeluk gerekend wordt als extra kosten in plaats van verrekeningen. Bedankt voor het aankaarten van deze hapering! :wink:


wordt dit ook aangepast want nu geef ik toestemming om €20 in rekening te brengen.:sunglasses:

 

gr. Jan

Reputatie 7
Badge +16

Nog een aanvullende vraag:

wanneer ik een extra T box wil bestellen staat er voordat ik bevestig dat ik € 20 extra moet gaan betalen. Persoonlijk niet zo duidelijk en het lijkt dat er iets anders bedoeld wordt.

Kunnen jullie daar je licht op laten schijnen?

Dit is opgebouwd uit € 5 voor de box en €15,- korting?
 

Een extra TV Box kost € 5,- per maand meer wanneer je voor de box zonder recorder gaat. Indien je nog een box wilt maar dan met recorder kost het € 10,- per maand meer. Let op: het is dus dan geen omruiling, maar een extra box bovenop de huidige. Ik vermoed dat hier een foutje in zit en dat de korting inderdaad per ongeluk gerekend wordt als extra kosten in plaats van verrekeningen. Bedankt voor het aankaarten van deze hapering! :wink:

Nog een aanvullende vraag:

wanneer ik een extra T box wil bestellen staat er voordat ik bevestig dat ik € 20 extra moet gaan betalen. Persoonlijk niet zo duidelijk en het lijkt dat er iets anders bedoeld wordt.

Kunnen jullie daar je licht op laten schijnen?

Dit is opgebouwd uit € 5 voor de box en €15,- korting?
 

Hoi @jabe57,

 

Welkom op de Community, goed dat je de vraag hier stelt! :smile: De Cloud Opnames zijn in volle ontwikkeling, nog even geduld en dan kunnen we er allemaal gebruik van maken. Ik kan jouw TV Box omruilen als je dat wilt, geen enkel probleem. Er komt dan € 5,- per maand op het maandbedrag bij. Laat me weten of ik het in orde kan maken, dan ga ik zo snel mogelijk voor je aan de slag. :wink:

Heb ik voor gebruik van de cloud andere hardware nodig? Ik wil namelijk uiteindelijk op 2 plaatsen TV kijken met als uitgangspunt niet via TV Anywhere.

Ondertussen ga ik wel in de wachtstand wat betreft de harddisk recorder.

Bedankt voor die reactie.

 

gr. jan

 

Wat TAVL zegt klopt helemaal: we hanteren straks dezelfde hardware als nu. Bedoel je met ‘in de wachtstand gaan’ dat je wacht tot ik de box voor je omruil of dat je wacht totdat we Cloud releasen? :blush: Ik hoor graag van je!


wachten tot T-Mobile de cloud releasen. Ik ga dan wel vast een 2e TV box bestellen via de normale route. iedereen bedankt voor de bijdrage.

 

gr.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jabe57,

 

Welkom op de Community, goed dat je de vraag hier stelt! :smile: De Cloud Opnames zijn in volle ontwikkeling, nog even geduld en dan kunnen we er allemaal gebruik van maken. Ik kan jouw TV Box omruilen als je dat wilt, geen enkel probleem. Er komt dan € 5,- per maand op het maandbedrag bij. Laat me weten of ik het in orde kan maken, dan ga ik zo snel mogelijk voor je aan de slag. :wink:

Heb ik voor gebruik van de cloud andere hardware nodig? Ik wil namelijk uiteindelijk op 2 plaatsen TV kijken met als uitgangspunt niet via TV Anywhere.

Ondertussen ga ik wel in de wachtstand wat betreft de harddisk recorder.

Bedankt voor die reactie.

 

gr. jan

 

Wat TAVL zegt klopt helemaal: we hanteren straks dezelfde hardware als nu. Bedoel je met ‘in de wachtstand gaan’ dat je wacht tot ik de box voor je omruil of dat je wacht totdat we Cloud releasen? :blush: Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +4

Nee, decoders blijven dezelfde. Is een fsoftwarematige update.

Hoi @jabe57,

 

Welkom op de Community, goed dat je de vraag hier stelt! :smile: De Cloud Opnames zijn in volle ontwikkeling, nog even geduld en dan kunnen we er allemaal gebruik van maken. Ik kan jouw TV Box omruilen als je dat wilt, geen enkel probleem. Er komt dan € 5,- per maand op het maandbedrag bij. Laat me weten of ik het in orde kan maken, dan ga ik zo snel mogelijk voor je aan de slag. :wink:

Heb ik voor gebruik van de cloud andere hardware nodig? Ik wil namelijk uiteindelijk op 2 plaatsen TV kijken met als uitgangspunt niet via TV Anywhere.

Ondertussen ga ik wel in de wachtstand wat betreft de harddisk recorder.

Bedankt voor die reactie.

 

gr. jan

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jabe57,

 

Welkom op de Community, goed dat je de vraag hier stelt! :smile: De Cloud Opnames zijn in volle ontwikkeling, nog even geduld en dan kunnen we er allemaal gebruik van maken. Ik kan jouw TV Box omruilen als je dat wilt, geen enkel probleem. Er komt dan € 5,- per maand op het maandbedrag bij. Laat me weten of ik het in orde kan maken, dan ga ik zo snel mogelijk voor je aan de slag. :wink:

Reputatie 7
Badge +14

De ontwikkeling van cloud opnames zouden in Q1 worden afgerond. Dus als je nog even geduld hebt kun je daar van gebruik gaan maken. Zie bijvoorbeeld  dit topic.

Reageer