Beantwoord

TV Box opzeggen

  • 16 June 2019
  • 6 reacties
  • 435 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste T-mobile medewerker,

ik heb zojuist via My T-mobile een nieuwe TV box met HD recorder besteld.
Nu wil ik graag een TV box zonder HD recorder opzeggen. Wellicht kan het zo geregeld worden dat ik mijn oude TV box zonder recorder kan meegeven als de nieuwe TV box met HD recorder wordt afgeleverd. Kunnen jullie ervoor zorgen dat er 1 tv box zonder HD recorder uit mijn abonnement wordt gehaald. Dit lukt mij niet zelf onder My T-mobile.
icon

Beste antwoord door Piotr 25 June 2019, 16:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hey @Ennovi,

Zojuist heb ik één TV Box zonder opnamefunctie uit je pakket gehaald. Binnen enkele ogenblikken ontvang je een e-mail met de bevestiging van de wijziging en de retourprocedure. Het uit- en aanzetten van je TV Boxen kun je trouwens heel makkelijk zelf doen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving regelen. 😄
Bedankt voor het regelen! Ik ga de interactieve HD recorder installeren en stur dan de TV zonder opnamefunctie retour.
Reputatie 2

Goedemiddag!

Ik heb ook een vraag/opmerking die gaat over het opzeggen van een aantal van mijn TV boxen.

Op 24 mei jl. ben ik een aantal TV boxen opgezegd, waarna ik via e-mail op dezelfde dag om 21.09u de onderstaande bevestiging van heb ontvangen:
 

//////////////////////////////////////////////////////////////

Beste heer Dielessen,

Je hebt je TV Box(en) bij T-Mobile Thuis opgezegd, jammer! Mocht je 'm missen, en weer terug willen, dan weet je ons te vinden. Houd je bestelling in My T-Mobile Thuis in de gaten. Hier vind je de status van je bestelling en de meest gestelde vragen.

De apparatuur
De apparatuur breng je naar een inzamelpunt voor kleine elektronica. Kijk op inleverpunten.stichting-open.org/ voor een inzamelpunt bij jou in de buurt.

Heb je nog vragen?
Veel andere antwoorden op vragen, hebben we alvast online gezet op t-mobile.nl/thuis/klantenservice. Of vraag het aan onze specialisten van de Community op t-mobile.nl/vragen.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

////////////////////////////////////////////////////////////

Wat mij opvalt als dat in deze e-mail de tekst “De apparatuur
De apparatuur breng je naar een inzamelpunt voor kleine elektronica. Kijk op inleverpunten.stichting-open.org/ voor een inzamelpunt bij jou in de buurt.’ 
staat, maar dat ik vervolgens tot 2 keer toe een herinneringse-mail ontvangen met daarin de onderstaande tekst:

 

Beste heer Dielessen,

We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur nog niet ontvangen. Hier moeten we helaas kosten voor in rekening brengen. De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 180.00. Dit bedrag wordt verrekend met je abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op je eerstvolgende rekening. Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Dan kan je dit bericht als niet verzonden beschouwen natuurlijk.

 

Alvast dank voor de reactie!

Mvg. W. Dielessen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @wernerdielessen, jij hebt geheel ten onrechte een verkeerde retourmail ontvangen. De Aria 610x TV Boxen willen we immers nog steeds graag geretourneerd hebben, sorry voor de fout! Ik meld ze meteen af zodat jij geen onnodige waarschuwingen meer ontvangt. 

Reputatie 2

Hoi @wernerdielessen, jij hebt geheel ten onrechte een verkeerde retourmail ontvangen. De Aria 610x TV Boxen willen we immers nog steeds graag geretourneerd hebben, sorry voor de fout! Ik meld ze meteen af zodat jij geen onnodige waarschuwingen meer ontvangt. 

 

Beste Jason!

Top! Bedankt voor je reactie en de snelle oplossing!

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! Dankzij jouw melding heb ik het nu ook doorgegeven aan onze specialisten zodat we kunnen controleren of dit een losstaand incident is of per ongeluk bij meerdere klanten geautomatiseerd verstuurd is, dankjewel! 😄

Reageer