Beantwoord

tv box overbodig

  • 28 April 2020
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Hallo,

Ik heb een tv box die ik nooit gebruik, maar waar ik wel voor betaal. Ik wil die 5 euro per maand graag besparen. Kan ik de box inleveren zodat het maandbedrag automatisch lager wordt?

Is het mogelijk om een tv box later in de toekomst weer toe te voegen? En wat zijn de kosten daarvan?

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 April 2020, 08:32

Bekijk origineel

2 reacties

Dat ligt er maar helemaal aan wat je precies wil.

De eerste box zit inbegrepen bij de TV stream, daar betaal je niet apart 5 euro voor, tenzij je een opname box hebt, dan betaal je 5 euro extra voor het opnemen.

Lever je de laatste box in ben je ook je hele TV stream kwijt, wil je wel via de App kijken kan dit ook niet meer en bespaar je geen 5 euro maar 15 euro.

Heb je een tweede box kun je die altijd inleveren en 5 euro besparen.

Reputatie 7

Hey @J101,

Je kunt op ieder gewenst moment je T-Mobile Thuis abonnement aanpassen, wel zo fijn! Zoals Doornekamp ook al terecht aangeeft is het afhankelijk van het aantal TV Boxen dat je nu in je bezit hebt, wat je maandelijks gaat besparen. De eerste TV Box is immers gratis. Stuur mij gerust een privébericht met  jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zeg ik de TV Box voor je op indien je dit wenst. :relaxed:

Reageer