Beantwoord

TV Box resolutie 720 p

  • 15 March 2019
  • 4 reacties
  • 524 Bekeken

Ben ik nou gek maar ik krijg plots mijn tv met entone ontvanger niet hoger ingesteld dan 720p
Mijn blu-ray en Apple tv krijg ik wel op 1080p
verschillende soorten HDMI kabels gebruik zowel goedkope en dure
waar kan dat aan liggen?
icon

Beste antwoord door Piotr 18 March 2019, 15:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hey @EdjeMeppel,

Dit jammer genoeg een bekend probleem. Onze technische dienst is druk bezig om dit probleem hopelijk bij een volgende firmware update op te lossen. Voor nu geeft de fabrieksreset van de TV Box een (tijdelijke) oplossing.
8 maanden geleden was dit ook al een probleem.
De klantenservice weet nergens van als ik bel.
"Horen wij voor het eerst..."
Ik heb het ook al dagen, bagger kwaliteit op 720 x 480 60p en 720 x 576 50p
Het is begonnen na een nieuw modem lijkt het, omdat mijn internetsnelheid veel te laag was.
Ik vraag mij af of de VLAN instellingen goed staan, maar dat zal wel, diverse heren hebben er op afstand al naar gekeken...
Plus dat het lijkt aan de tv boxen te liggen...
Zelf heb ik echt ALLES geprobeerd en ben behoorlijk klaar met Tmobile.
En als je het dan meld krijg je een mail dat het door drukte 6 werkdagen kan duren! Druk? Heeft iedereen dit probleem dan??
Onderstaand mijn gefrustreerde boodschap waar ik hoop een normaal antwoord op te krijgen:

Goedendag,

Inmiddels heb ik vele keren met de klantenservice gebeld. Steeds heb ik uitgelegd dat de tv boxen 515b een lage resolutie weergeven. Inmiddels zou ik 2 nieuwe boxen krijgen, vandaag is er 1 binnen gekomen. Na het aansluiten en opstarten zag het magenta vlak met de witte T er goed uit. Ook de tekst links onder was scherp. De tv gaf aan 1080i, dus goed!
Na het downloaden van alle nieuwe software en apps startte de tv box opnieuw op.
En ja, vanaf dat moment staat de resolutie weer op 720x576 50p. Er is dus NIETS verbeterd!!! Ik heb dit aan de telefoon voorspelt maar ik word steeds ongeveer voor gek versleten.
Nu ben ik er klaar mee. Ik heb 2 top tv’s, 1 x UHD en 1 x HD en ik zit naar bagger te kijken. Ik ga er van uit dit probleem niet snel wordt opgelost.
Toen ik van Vodafone Thuis verplicht naar Tmobile Thuis moest heb ik dat gedaan vanwege glasvezel en ik wilde niet naar Ziggo. Sinds de overstap zijn er regelmatig problemen. Om wat korting te krijgen heb ik onze 2 telefoons ook naar Tmobile over gezet na 26 jaar Vodafone/Libertel.
Ik heb heel veel spijt dat ik niet direct naar KPN ben gegaan. Ondanks dat ik 2 telefoon contracten heb die nog 2 jaar lopen ga ik er alles aan doen om zowel tv, internet en bellen alsook de telefoons om te zetten naar KPN.
Jullie hebben het niet voor elkaar. In de winkel werden illegale voorstellen gedaan en technisch is het een puinhoop. Aan de telefoon word ik als dom beschouwd.
Als jullie dit nog goed willen maken zal dat niet makkelijk zijn.
Ik verzoek U ook om geldelijke compensatie voor weken bagger TV kwaliteit en vele gepleegde telefoontjes en stress door irritatie.
Ook wil ik iemand van het management spreken hierover.
Graag snel een antwoord!

Groet,

Martin van den Brink
martin@mbcamera.nl
En Piotr, een fabrieksreset helpt bij mij totaal niet.
Ik wil alleen nog naar een andere provider en wil dat ook met mijn sim only abonnementen.
En als dat niet geregeld kan worden moet ik dat anders oplossen...
Reputatie 7
Badge +5
Hallo @mbcamera, bedankt voor het delen van je ervaring! Ik heb even geleden al op jouw eigen topic gereageerd. Zie ik je daar?

Reageer