Beantwoord

tv box steeds opnieuw resetten

  • 17 January 2021
  • 10 reacties
  • 615 Bekeken

Reputatie 2

Sinds enige tyd moet ik telkens (als de tv box uit is geweest en ik hem weer aanzet) de stekker eruit halen en weer opnieuw opstarten. Als hij uit heeft gestaan en ik zet m met de ab krijg ik een sneeuw scherm. Dit is nu sinds een maandje zo een oplossing is zeer gewenst!

icon

Beste antwoord door Brian 20 January 2021, 15:18

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 1

ik heb dit probleem dus ook. Is dit bij u ook eind december begonnen?

Reputatie 2

Nee bij mij iets eerder maar word steeds erger! Is zwaar irritant dus wil dit wel graag opgelost hebben

Reputatie 1

Ik heb het ook. Komt door de bridge er tussen. Heb het sinds de nieuwe update van de TV box.

Reputatie 2

Ja k ook sinds de update. Zwaar irritant, ik heb er niks tussen dus denk dat ik gewoon een nieuw kastje moet hebben. Iedere ochtend t zelfde, ben je half wakker en dan dit ook nog pfffff

Reputatie 1

nieuw kastje gaat niet helpen, die heb ik namelijk al gehad en het probleem bestaat nog steeds, net weer bij thuiskomst de stroom er maar weer af gehaald en het hele amino riedeltje doorlopen om weer tv te kijken.

Reputatie 2

Wat is dan de oplossing? Word hier zo moe van

Ik heb ook ditzelde probleem, het doet me goed dat er zo veel zijn met hetzelfde probleem, dan heb ik in ieder geval niet het gevoel dat ik hier alleen in sta. Als T-mobile het nou ook nog op korte termijn op zou lossen, zou dat helemaal top zijn.

@Jlinders82 Die is er nog niet hoop ik, anders zou het helemaal schandalig zijn dat klanten al zo lang betalen voor iets wat niet werkt.

Reputatie 7

Hoi,

Ik heb in dit topic (link is klikbaar), een vraag uitgesteld wat betreft dit probleem. Ik help je graag daar verder. Zo hebben we alle informatie netjes centraal! 

Reputatie 2

Hoop dat hier snel een oplossing voor komt of een app voor een android tv zou ook zeer welkom zijn

Reputatie 7

Hi all, aanstaande maandag, dinsdag en woensdag (25, 26 en 27 januari) gaan wij in de nacht alle TV Boxen die gebruik maken van T-Mobile TV rebooten voor een software update.

Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen. Wil je de update vandaag al binnen halen, dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel

In dit topic lees je meer!

Reageer