Beantwoord

Tv-box voortijdig opsturen

  • 16 August 2019
  • 2 reacties
  • 432 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste T-mobile,

Ik heb mijn tv-abonnement een tijdje geleden opgezegd en dit is in goede orde ontvangen. Mijn contract zal deze maand beëindigd worden. Ik heb een mail ontvangen waarbij ik mijn box binnen 8 dagen moet opsturen, terwijl in een andere mail verzonden door jullie(T-mobile) staat dat na beëindiging van het contract binnen 30 dagen de spullen opgestuurd dient te worden.

Mijn vraag is dan ook, of ik niet wat langer de tijd heb om het op te sturen? Ben namelijk zelf niet in de gelegenheid om de spullen (tv-box) op te sturen. Ik bevind mij op dit moment in het buitenland en ben pas 24-aug terug.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
I. Ataman

Op 16 aug. 2019 om 03:03 heeft Klantenservice T-Mobile Thuis het volgende geschreven:



Beste heer,

We hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt.

Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen:

0 Modem
1 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder

Lukt het je niet de apparatuur op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas een boete in rekening brengen. Dit kost je € 90.00. Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Retour sturen1. Pak een gebruikte doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos
2. Stuur de apparatuur binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van deze brief gratis terug
3. Ga naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat je van ons bevestiging hebt dat je pakket is aangekomen!

Verstuur ’m naar:

BNS Data Logistics
T.a.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen UT

Heb je toch nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/thuis/klantenservice. Of stel je vraag op ons forum.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

icon

Beste antwoord door Piotr 20 August 2019, 11:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hey @I. At,

Jammer dat je ons gaat verlaten! Vanaf de opzegdatum heb je inderdaad 30 dagen de tijd om alle hardware retour te sturen. Na die 30 dagen volgt het automatische bericht dat de apparatuur te laat binnen is gekomen en worden er kosten in rekening gebracht. Nu geef jij aan dat je 24 augustus pas terug komt, waardoor misschien net die 30 dagen periode verstrijkt. Geef ons een seintje zodra je alle apparatuur naar ons retour hebt verzonden dan zorgen wij ervoor dat er geen kosten in rekening gebracht worden. Is weer een zorg minder. ☺️
Bedankt voor je reactie met de oplossing.

Het pakketje is inmiddels (22-08-19) opgestuurd. Ik heb al wel een mail van t-mobile gekregen over een boete die afgeschreven zal worden bij mijn volgende betaling (€90,-).

Verder heb ik het doos van t-mobile opgestuurd met de spullen van de tv-box + de spullen van de wifi en dat laatste was niet de bedoeling. Is het misschien mogelijk om de accessoires van mijn router terug geretourneerd te krijgen?

Alvast bedankt.

Reageer