Beantwoord

tv box werkt niet

  • 25 November 2019
  • 5 reacties
  • 369 Bekeken

Afgelopen donderdag (het is nu maandag) contact gezocht met de klantenservice. Uiterst correct te woord gestaan en men deed echt hun best om het probleem te verhelpen. Helaas lukte dit niet. Beeld blijft op zwart en tv box geeft slechts de datum weer. Gaat niet voor of achteruit. Er werd een ticket aangemaakt voor de technische afdeling die contact met mij opnemen. 
nu blijkt dat die afdeling 10 dagen de tijd heeft om contact met de klant te zoeken!!!! 10 dagen? Dus t-mobile laat een klant 10 dagen zonder televisie zitten? Ik denk dat elke willekeurige andere aanbieder ( heb zelf ervaring met ziggo en Telfort) dit probleem binnen 2 Max 3 dagen verhelpen. 
 

Hé kastje staat vast, fabrieksreset lukte niet, dus het zal wel omwisselen worden, wat ook weer minimaal 2 dagen duurt. Maar moet ik daar 10 dagen op wachten?


afgezien van deze klacht nog wat andere zaken die niet geheel naar mijn tevredenheid zijn. Ik ben blij als mijn contract er over 6 maanden opzit en weer terug kan naar mijn oude vertrouwde Telfort/kpn die eigenlijk toch niet zo heel slecht was. 

 

icon

Beste antwoord door Piotr 26 November 2019, 15:16

Bekijk origineel

5 reacties

Goede avond,

 

Ik geloof dat ik t zelfde probleem heb. Gisteren alles geïnstalleerd.  Internet werkt. De tv box niet. Beeld blijft zwart. 

 

Allerlei zelf al geprobeerd na het lezen van voorgaande topic. 

 

Zou fijn zijn als dit zsm wordt opgelost.

 

Groetjes Mona 

 

 

Hoe dit op te lossen. 

Reputatie 4

Hey @sbaihi, bedankt voor de update. Fijn om te horen dat het in ieder geval opgelost is! Veel kijkplezier gewenst. :slight_smile:

Reputatie 7

Hey @sbaihi,

Je geeft aan dat je Interactieve TV Box niet goed werkt. Kun je mij beschrijven wat je te zien krijgt op je TV en welke stappen je hebt doorlopen? We hebben een handige pagina die je al een eind op weg helpt. Check ook de handige video!

Kom je er niet uit, dan ontvang ik graag de resultaten van de stappen die je doorlopen hebt. Dan gaan we hiermee aan de slag!

Is niet meer nodig. Heb contact gehad via de chat. Dit zonder resultaat.  Moest een monteur komen om een nieuwe kabel te leggen zou daar aan liggen. Zou extra kosten met zich meebrengen enz. Lag zeker niet aan de kabel en ook niet nodig om kabel rechtstreeks aan te sluiten op modem. Helaas werd gezegd dan kunnen we niets doen omdat ik niet mee werk. 

 Uiteindelijk zelf maar opgelost zonder extra kosten. Zit een versterker tss en nu doet hij t gewoon. 

Is maar goed dat ik niet zo goed gelovig ben.

Reputatie 7

Hey @Marxo Z.,

Allereerst bedankt voor je terugkoppeling. Ik baal dat je TV Box de laatste tijd kuren vertoond waardoor je niet 100% van je T-Mobile Thuis abonnement kunt genieten. Ik zie ook dat mijn collega onze technische dienst heeft aangestuurd om dit probleem voor je op te lossen. Graag wil ik dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost voor je. Daarom heb ik zojuist een verzoek ingediend bij onze techneuten om dit issue met prioriteit op te pakken. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, nemen we snel contact met je op. Sorry voor het ongemak maar hulp is aanstaande! 

Ik hoop oprecht dat je vertrouwen in T-Mobile Thuis abonnement wederom terugkeert zodra dit probleem is opgelost. 

Reageer