Beantwoord

TV Box zonder opnamefunctie


Ik ben sinds vandaag bij tmobile thuis. Had opnemen en pauzeren aangevraagd. Kan dus helemaal niet. Ik ben verkeerd voorgelicht. En wil nu van dit valse abonnement af

icon

Beste antwoord door Sander 26 May 2020, 09:34

Bekijk origineel

22 reacties

Valse voorlichting van abonnement 

Een nieuw abonnement aangesloten. Kom er net achter dat ik fout ben voorgelicht. Ik kan helemaal niet opnemen en pauzeren. Wil nu van dit abonnement af. Schan

Ook ik heb een abonnement afgesloten (en sinds vandaag werkzaam) en kom er tot mijn stomme verbazing achter dat ik niet kan opnemen terwijl

dat wel

werd aangeboden. Ik wil van dit contract af. Gelukkig ken ik Youp van te Hek. We gaan dit rwge

Tv interactief. Dus niet

Reputatie 7

Hoi @Roosje5

 

Bedankt voor je feedback. Hier wil ik graag met je naar kijken. Wat er en door wie is beloofd. Ook kijk ik graag naar de huidige mogelijkheden die je nieuwe abonnement biedt, zodat je toch je TV abonnement kan gebruiken zoals jij wilt. 

 

Het is niet de bedoeling om dezelfde vraag in verschillende topics te stellen. Je andere berichten zal ik om het overzicht te bewaren verwijderen of in dit topic plaatsen. 

Vandaag mijn tmobile thuis geïnstalleerd. Tot mijn verbijstering is er geen opname mogelijkheid. Ik heb dit aangevraagd bij afsluiten. Ik wil dit abonnement afsl

Reactie Tmobile?

Reputatie 7
Badge +3

@Roosje5 in dit topic heeft een moderator je gevraagd in één topic te reageren. Je bent nu in een heleboel topics tegelijk aan het spammen en dat is niet toegestaan volgens de huisregels van de community. 

Je hebt je punt gemaakt en moderator Sander gaat je verder helpen. Stop er nu dus mee...

Ik zie nu pas deze reactie. Geheel onduidelijk dat je had gereageerd. Kreeg enkel vele privé berichten via mijn e-mail.  

Reputatie 7
Badge +14

@Roosje5 En wie is  Youp van het Hek dan wel 🤣 Doe eens normaal jo! 
Ik ken Kassa, Radar, en de rest, gelukkig kennen ze mij niet. 
Lees nu eens rustig wat de moderator zegt en gedraag je niet zo maf! 
Geniet van je avond. Het komt vast wel goed.

De moderators gaan je helpen.

Groetjes. 

Blij met je badges ?

Badges ?

@Roosje5 Dat krijg je als je in meerdere topics je bericht spamt, krijg je veel berichten als er een reactie word gegeven.

Stop er nu dus mee...

Kansloos verhaal.:wink:

Ik wil oplossing/antwoord van Tmobile.

 

@Roosje5 Dan moet je dit forum niet als een chatsite gaan zien, je moet soms even geduld hebben, soms wel een paar dagen voordat er weer een antwoord komt van de TM medewerkers, wil je snel antwoord, pak de telefoon of de chatoptie.

Blij dat je Youp kent ??

Reputatie 7

Hoi @Roosje5,

 

Allereerst wil ik je bedanken voor je bestelling. Welkom bij Thuis! Ik wil er graag voor zorgen dat je snel went aan de nieuwe hardware en alles uit je pakket haalt wat er in zit!

 

Wat betreft opnemen, ik zou het dolgraag voor je in orde willen maken, maar wegens een tekort aan boxen met harddisk recorder kunnen we deze momenteel niet bestellen. In de bevestiging die we uitsturen kun je zien welke TV Box je hebt besteld. Maar niet getreurd, je kunt namelijk met de TV Box zonder opnamefunctie een heleboel ‘On Demand’ content wel kijken. Zo heb je vele zenders waar je ‘Begin Gemist’ kunt kijken. Vele zenders bieden ook achteraf ‘Programma Gemist’ aan. En je kunt zelfs deze programma's op pauze zetten of voor- en achteruit spoelen. Zelfs zonder opnamefunctie! Zie hier voor een overzicht welke zenders wat aanbieden: zenderoverzicht.

 

Daarnaast zijn we druk bezig met het afronden van ons nieuwe TV-platform. Hierbij komt voor iedereen de opnamefunctie terug, zonder dat je van Tv Box hoeft te veranderen. Dan heb je straks niet langer een specifieke box met recorder nodig, maar kun je voor een vast bedrag per maand alles opnemen in de Cloud. We zullen er hier op de Community volop aandacht aan besteden!

 

Bedankt voor je reactie. Maar dat is niet wat ik wil. Ik wil kunnen op opnemen en vooral

de BBC. 

Reputatie 1

Aan de moderators van TM.

TM zegt dat wij spammen maar ik vind het meer dat wij nieuwe klanten op de hoogte brengen dat er niet opgenomen kan worden.

Ik en andere geven steeds hetzelfde antwoord maar dat doet TM ook met het beloven van een cloud platform waar ze al een jaar aan werken.

Ik heb al besloten om over te stappen over 10 maanden, ondanks cloud functie werkend of niet.
Vind dat TM niet erg klantgericht is en zouden voor de nieuwe klanten een uitzondering moeten maken,  helemaal als je 1 dag te laat ben met opzeggen omdat het pakketje niet op tijd geleverd was.

Kan hier nog uren over doorgaan en weet zeker als iemand de moeite en tijd neemt en het juridisch aanpakt dat een rechter TM niet in gelijk zal stellen ivm valse of niet genoemde informatie op de website of contract.

@Erwin t Als je mensen normaal uitlegt dat het nog niet kan en dat het er wel aankomt maar ondanks beloftes steeds langer duurt zal men dat niet als spammen zien, de manier waarop jij soms reageerd is niet de manier van onderbouwd informeren.

Wat je nu dus wel prima doet.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Erwin t en @Roosje5, het staat jullie natuurlijk volledig vrij om lekker mee te doen op de Community. Sterker nog: dat wordt enorm aangemoedigd! Feedback is nooit verkeerd en daar kunnen we allemaal van leren.

Jullie hebben natuurlijk gewoon gelijk met betrekking de opnamefunctie, maar probeer dan wel te letten op hoe je een reactie formuleert en onderbouwt, alsjeblieft. Thanks! 😊👍

 

Reageer