Beantwoord

TV boxen zijn ermee gestopt

  • 17 May 2019
  • 3 reacties
  • 493 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goeden avond
Zo juist zijn allebei mijn tv boxen er mee gestopt.
Ik heb alle aangeven oplossingen gedaan maar helaas zonder resultaat. Kan ik 2 vervangende krijgen

Mvg. Slash 82
icon

Beste antwoord door Brian 21 May 2019, 15:56

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen @Slash82 ,

Kun je ons iets meer informatie geven? Kun je de onderstaande vragen beantwoorden?

  1. Om welke tv boxen gaat het?
  2. Wat is er precies gebeurd?
  3. Branden er lampjes op de tv boxen? Voor én achterkant
  4. Wat zie je op je tv? Krijg je een foutmelding?
  5. Heb je wel verbinding met internet?
Het gaat om de ouwe tv box van vodafone
Type ENTONE-26
Alle lampjes branden
De tv box werkt voor 5 seconden daarna krijg ik blokkerig beeld en staat er. Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen probeer het aub later nog een keer.
Ja ik heb wel verbinding met internet
Reputatie 7
Hi @Slash82, ik heb meteen met je meegekeken en je TV verbinding lijkt er inderdaad uit te leggen. Gek genoeg bij 1 TV Box van woensdag tot en met zaterdag en nu bij de ander van zaterdag tot en met in ieder geval gister. Heb je toevallig iets veranderd aan de opstelling? Heb je de TV Boxen toevallig aangesloten op een andere poort van de modem? Zou je het volgende eens willen proberen met allebei de TV Boxen tegelijk:

1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens wanneer beide TV Boxen ontkoppeld zijn een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Boxen weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabels weer aansluiten. Zorg dat deze dan aangesloten zijn op poort 3 en 4 van de modem.

Ik hoor graag of dit het probleem heeft verholpen!

Reageer