Beantwoord

TV code voor Ok TV

  • 25 July 2018
  • 7 reacties
  • 6601 Bekeken

alles werkt van de afstandsbediening behalve het aan/uit zetten kan de code voor een Ok tv niet vinden
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 31 July 2018, 18:19

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Super dat je ook in dit topic je bevindingen deelt @Geert Wijkniet, heel fijn dat je hiermee anderen helpt en ik wens je nog heel veel kijkplezier toe! 😁

Voor mijn OK televisie ben ik alle codes gaan proberen en ben op de code 4542 van Hitachi gekomen. Deze werkt voor de OK OTV 40GF-5022S

Reputatie 4
Hi Thomas,

Ik vermoed dat je wellicht de afstandsbediening hebt gereset, waardoor de volume functie nu niet meer werkt. Geen zorgen: samen lukt ons dit vast! Voor het instellen van het volume kun je de volgende stappen doorlopen:

1.Druk op SETUP tot het rode LED lampje twee keer knippert
2.Druk daarna één keer op de MUTE-knop
3.Druk tenslotte één keer op de TV-knop
Wil je dat de volumeregeling weer loopt via de Interactieve TV Box? Dit doe je door de volgende knoppen na elkaar in te drukken: SETUP – MUTE – STB.

Via de volgende link: handleiding afstandsbediening kun je de handleidingen van de afstandsbedieningen inzien. Let er wel op dat je de juiste handleiding erbij pakt! We hebben er namelijk twee, omdat we meerdere soorten TV Boxen hebben.

Als je dit allemaal volgt, weet ik zeker dat jou dit gaat lukken! Mocht je toch ergens tegenaan lopen, laat het dan vooral weten. Dan staan wij voor je klaar!
Reputatie 7
met setup mute stb moet je het geluid van de stb weer kunnen stellen. de 991 code loopt alles een voor een bij langs. 15x is wat weinig lijkt mij.
Hoi Brian

ik heb gedaan wat je beschrijf maar maar nu kan ik het geluid ook niet meer met de afstandsbediening regelen
Heb ook geprobeerd met de 991 code maar na 15 x op ch+ en iedere keer 5 sec wachten gebeurde er nog niets?
Tijdens dit bleef constant het blauwe lampje op de tv box branden(weet niet of dit normaal is)
eerst werkte alles behalve de tv uit/aan zetten niet
nu aan/uit zetten en geluid niet
...
Reputatie 7
Hey Thomas, goed om te horen dat het gelukt is! Hoe heb je de afstandsbediening op dit moment gekoppeld? In dit topic vind je bij de laatste stap hoe je de afstandsbediening kan koppelen. Veel kijkplezier! 🙂

Reageer