Beantwoord

TV Decoder upgrade

  • 16 March 2019
  • 3 reacties
  • 788 Bekeken

Is het mogelijk om de nieuwe decoders te krijgen van t-mobile? Hij blijft erg traag. Ik overweeg hier sterk door om over te stappen naar een andere provider voor internet en televisie.
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 18 March 2019, 21:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nog een voordeel; meerdere dagen terugkijken met Begin gemist! Let wel dat niet alle zenders op TV Anywhere zitten.
Hi Melissa,

Nee zo traag is het niet maar de performance is niet van deze snelle tijd 😉 Ik ga het proberen met tv anywhere en een chromecast. Dat werkt denk ik een hoop sneller en het bespaart een hoop stroom!

Gr
Marco
Reputatie 4
Hi @Marco7127345238, dat hoor ik natuurlijk niet graag, want ik wil jou helemaal niet kwijt! Kun je mij misschien aangeven wat de reactietijd van de TV Box is? Is dit langer, of korter dan 10 seconden? Mocht dit korter zijn, dan is dit inderdaad niet te versnellen. De zaptijd van onze TV Boxen zijn gemiddeld zo'n 3 seconden. In deze 3 seconden worden er tot wel 15 handelingen verricht op ons IPTV netwerk. Ook hebben wij in labomgeving gezien dat in sommige gevallen uitschieters tot 7 seconden mogelijk zijn.

Mocht dit toch langer dan 10 seconden zijn, dan moeten we hier natuurlijk naar gaan kijken voor jou! Allereerst ben ik dan benieuwd of, wanneer je op de Input toets drukt gelijk een toetsenbord op het beeld te zien krijgt. De input toets zit onder de cijfer 7 op de afstandsbediening. Aan de hand van deze informatie kan ik verder voor je op zoek naar een oplossing! Soms werkt het ook nog om de TV Box even 10 seconden van de stroom te halen, wil je dit ook nog voor mij proberen? 😄

Ik hoor het graag van je, Marco! We laten het er nog niet bij zitten. 😉

Reageer