Beantwoord

tv en wifi werkt niet naar behoren

  • 25 August 2019
  • 12 reacties
  • 695 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
Nu ongeveer 3 weken klant bij t-mobile thuis, het internet en ook de tv werkt haperig. Alles geprobeerd, kom het aub oplossen
icon

Beste antwoord door Candy 15 November 2019, 15:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Hey @Bajt,

Oef dat klinkt niet best. Ik help je graag aan een oplossing! Kun je aangeven welke stappen je zelf al hebt doorgelopen? In dit topic vind je veel informatie wat je kunt doen om dit probleem op te lossen. En hier vind je de beste tips om je Wifi zo optimaal mogelijk te krijgen. Laat je ons weten of het heeft geholpen?
Hallo Piotr,
We hebben het volgende gedaan:
-Herstart modem
-reset modem
-herstart tv kast
-reset tv kast
-powerflip
-wifi kanaal op modem aangepast
-hdmi kabel vervangen
-utp kabel vervangen

Graag je reactie
Reputatie 7
Hi @Bajt, ik kijk graag met je mee hoe we dit op kunnen lossen! Is de modem rechtstreeks aangesloten op het https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/aansluiting-dsl-294817 of heb je deze toevallig aangesloten op een wandcontactdoos? Als dit laatste het geval is test het dan ook rechtstreeks op het aansluitpunt. Is de modem ook aangesloten met de juiste kabel? Deze heeft een label met 'DSL' er op. Ik hoor het graag!
De modem is met de meegeleverde dsl kabel aangesloten op het isra punt
Vervolgens gaat er een UTP kabel cat5E naar het contact in de woonkamer en vervolgens vanaf dit contactpunt met de meegeleverde UTP cat5E kabel naar de tv-box. Het is niet alleen de tv ook het internet hapert
Reputatie 4
Hey @Bajt,

Bedankt voor je reactie. Ik help je graag verder! Ik heb voor jou onze technische dienst aangestuurd om dit probleem te onderzoeken én op te lossen. Zodra er een update is, ontvang je per e-mail een bericht hierover. Ik duim voor je dat het snel is verholpen!
Hallo Candy,

Het was even opgelost maar sinds gisteren, na upgrade naar sneller internet, begint de tv en internet weer te haperen.

Kunnen jullie het vorige kunstje nog eens doen?

Graag je reactie.

Groet Bart
Reputatie 7
Hi @Bajt, ik zie vanaf 9 oktober inderdaad wat wegval van de verbinding. Het zou mogelijk kunnen zijn dat je omgestoken bent in de centrale vanwege de snelheidsverhoging waardoor de verbinding weer opnieuw "in moet trainen". Zou je de modem eens een fabrieksreset willen geven? Dit kan je doen door het kleine ' FR' of ' reset' knopje ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip of tandenstoker. Mocht je dan na het weekend nog steeds problemen ervaren stuur mij dan weer een bericht, dan ga ik voor je aan de slag!
Gedaan en nog steeds problemen. Snelheid is niet hoger, internet hapert. Ik begin het een beetje beu te worden

Het internet hapert nog steeds en ook de tv werkt niet naar behoren. Ik wil stoppen met betalen totdat het naar behoren werkt

Reputatie 4

Hi@Bajt, allereerst excuses voor mijn vertraagde antwoord. Ik heb dit met prioriteit opnieuw aangekaart bij onze technische dienst. Uit de meting van de netwerkbeheerder hebben we een antwoord gekregen. In het resultaat wordt een bridge tap gemeten. In dit topic leggen we alles uit over een bridge tap en hoe je deze kunt verwijderen. 

Bridgetap verwijderd. Het helpt niets. 

Reputatie 7

Hey @Bajt,

Bedankt voor je terugkoppeling! Ik heb deze aanvullende informatie doorgespeeld naar onze techneuten. Zij gaan hiermee aan de slag. Zodra we weer een terugkoppeling ontvangen, ben jij de eerste die het hoort.