Sticky

TV foutmelding codes

• 6 februari 2017
  • 80 reacties
  • 35705 Bekeken

Toon eerste reactie

80 reacties

@Ginny_TM 

Helaas…afgelopen donderdag ( 4 juni ) pas een nieuwe tv ontvanger gekregen, zonder resultaat 

want ook daar krijg ik dezelfde melding ‘geen zenders beschikbaar’.

Daarna direct gebeld met jullie klantenservice, er werd mij gegarandeerd dat vandaag tussen 18.00 en 20.00 een monteur op de stoep zou staan om dit probleem op te lossen.

18.30 een telefoontje van Guidion: ‘ik ben van de hardware installatie, dit ligt niet aan U maar aan t-mobile’. Geen monteur dus. Heel verrassend was het niet, de eerste keer ging ook al fout.

Direct weer gebeld naar de klantenservice, nu is mij verteld dat het door gaat naar 2e lijn, reactietijd: 5 werkdagen.

Als ik de uren allemaal bij elkaar op tel waarbij ik jullie aan de lijn heb gehad, de wachttijd, de wachttijd van Guidion dan loopt dit al snel op naar 6-7 uur (!).

Ik word duidelijk aan het lijntje gehouden, er wordt niet de waarheid gesproken naar de klant toe en ben er klaar mee na 4 weken geen TV.

Ik heb bijna spijt dat ik weg ben bij KPN, bij hun in de 10 jaar tijd nooit een storing gehad wat langer duurt dan een paar uur. Het zou fijn zijn als t-mobile de einddatum contract verwijderd zodat ik in ieder geval weg kan als ook de 2e lijn er niet uitkomt in een redelijke termijn.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @jeffvest89,

Ik betreur dat je er zo'n gevoel aan hebt overgehouden. :disappointed:  Nu ga ik er alles aan doen om dit probleem alsnog zo snel mogelijk voor je op te lossen! Zojuist heb ik een escalatie ingediend en onze techneuten op de hoogte gesteld van dit probleem. Zij gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Daarbij wil ik je graag in dit topic direct van een terugkoppeling voorzien zodra ik meer weet. Dit probleem houdt al te lang aan en we gaan hier gelijk mee aan de slag! Ik wil je bedanken voor je geduld en breng je gelijk op de hoogte zodra we een update krijgen.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @jeffvest89,

Ik heb goed nieuws op deze mooie zondagmorgen! Onze technische dienst heeft teruggekoppeld dat dit probleem eindelijk is opgelost. :smile: Kun je dit bevestigen? Ik ben benieuwd!

Hallo @Piotr 

Het lijkt inderdaad opgelost! Ik ben benieuwd wat de oplossing uit eindelijk is geweest en waarom dit zolang heeft moeten duren. Ik hoop dat de betreffende foutmelding en bijhorende oplossing wordt gedeeld met jullie eerste lijn support zodat dit voor toekomstige klanten sneller kan worden opgelost (of worden voorkomen). 

Er is mij een compensatie toegezegd, kan jij dit verder oppakken of moet ik hiervoor bellen?

gaat over de periode vanaf 13 mei tot 14 juni.

Ik ben blij dat het is opgelost, bedankt voor het oppakken en de terugkoppeling.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @jeffvest89,

Top om te horen! Waarom het zo lang heeft moeten duren, daar durf ik je geen antwoord op te geven. Als terugkoppeling waardoor dit probleem werd veroorzaakt kreeg ik het volgende: “door storing van een paar weken geleden had klant geen tv pakketten meer op tv platform.”  Vervolgens hebben onze techneuten je TV pakketten opnieuw geactiveerd en is het probleem als sneeuw voor de zon verdwenen. :relaxed:

De vergoeding zal ik ook direct voor je in orde maken dan hoef je daar in ieder geval niet meer naar om te kijken. Officieel is het probleem op 12 juni afgemeld. Dit zal ik dan ook als einddatum van de storing hanteren. Zodra het bedrag van de vergoeding is goedgekeurd dan ontvang je dit in mindering op de aankomende factuur van Juli. :relaxed:

Reageer