Beantwoord

TV foutmelding (NTP server) sinds enkele dagen

  • 22 December 2017
  • 15 reacties
  • 1345 Bekeken

Slechte ervaring met mobile.
Sinds woensdag geen tv verbinding meer vaak gebeld en alles zou geregeld worden dus niet zou vandaag een monteur langskomen dus niet weer gebeld en men kan nu niks doen de heer van de klantenservice werkt vanuit huis en kan niks doen zit nu dus de komende kerst zonder tv,

T-MOBILE WEG ERMEE WAT EEN ONTZETTEND SLECHTE SERVICE
icon

Beste antwoord door Sander 25 December 2017, 03:38

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Geert Roossien,

Wat vervelend dat je tv niet werkt.
Je geeft ons alleen niet zoveel om te kunnen helpen. Maak je gebruik van DSL of Glasvezel internet. en werkt dit wel? Als je de tv opnieuw opstart wat staat er dan op het scherm ?
Bedank voor je reactie.
We hebben glasvezel en het internet doet het gewoon.
We hebben 3 tv toestellen die het allemaal niet doen.
De fout melding op alle toestellen is Geen NTP server, systeemklok niet gelijk gezet.
Gisteren weer gebeld maar was doorgegeven haan de technische service maar die heeft het nog niet opgepakt misschien al kerst aan het vieren??
Groetjes Geert
Reputatie 7
controleer of de tv kastjes zijn aangesloten op poort 3 of 4. als dat wel zo is voer dan een factory reset uit op het modem door een tandenstoker in het gaatje te drukken. Als je dan weer internet hebt, zet dan je modem nog een keer uit en aan. Hierna moet je de tv kastjes nog een keer uit en aan zetten.
Hallo,

Al geprobeerd ze hebben hem zelfs van afstand gereset werkt niet volgens mij is de router kapot.
Net maar eens weer gebeld en behalve veel symphatie hebben we tot na de kerst geen tv.
Kan natuurlijk ook nog langer duren als ze allemaal op vakantie zijn dan hebben we hoop ik in januari weer beeld😂
Reputatie 7
ja, dan word het tv kijken op een mobiel 😔
Reputatie 7
@Geert Roossien,

Dat is geen pretje inderdaad. Ik kijk het graag voor je na en geef je een update. Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN doorsturen in een privébericht (klik op mijn naam)?

De tip van hidden.nld is erg goed: maak gebruik van TV Anywhere! Want de TV Boxjes zullen waarschijnlijk pas na de kerst weer werken.
Reputatie 1
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds 24 december heb ik geen tv.
Ik heb vaak gebeld, vandaag nemen ze niet op.
Reset hebben ze ook gedaan.
Elke keer hoor ik dat ik de kabels moet losmaken.
Als ik dit blijfdoen dan gaan die kabels misschien stuk.
Reputatie 1
Nu heb ik weer TV.
Ik heb alle kabels nagekeken. De verbinding was los tussen 2 kabels op de vloer onder het zeil.
Dat was het werk van de installatie monteur. De kabels waren niet goed beschermd.

Kortom. Ik adviseer jou alle kabels nakijken of ze goed verbonden zijn..
Succes
Reputatie 7
Hoi klant_mobile,

Goed om te horen dat je TV weer werkt! Maar wat jammer dat het blijkt dat er een verbinding los zat. Welke kabel gaat het om? Heb je deze nu zelf vervangen? Als je mij in een privébericht de antwoorden kunt geven samen met jouw postcode + huisnummer en laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan ga ik samen met jou op zoek naar een passende oplossing voor deze situatie!
Reputatie 1
TV werkt niet. Ik heb vaak geen geluid. Ik bel TM regelmatig maar dat helpt niet.
Het blijft spannend, geluid of geen geluid.
Reputatie 7
Hi klant_mobile,

Ik wil je heel graag helpen, kun je mij nog de informatie sturen die ik je in het vorige bericht heb gevraagd? Dan kan ik met je meekijken en je optimaal tot dienst zijn. Alvast bedankt!
Reputatie 1
Hallo Sterre ,
Bedankt voor goede wil. Laatste drie dagen heb ik geluid maar niet te hard zeggen.
Helaas heb ik geen vertrouwen meer in T-Mobile.
Jaren geleden had ik abonnement bij T-Mobile. Servies was uitstekend, daarom ben ik terug.
Ik wou graag mijn pakket uitbreiden maar ik durf gewoon niet.
Groetjes,
Klant_mobile
Reputatie 7
Hoi klant_mobile,

Dat vertrouwen gaan we natuurlijk terugwinnen! Het geluid is inmiddels alvast terug. Dat is een mooi begin. Ik lees in jouw bericht dat je ook T-Mobile mobiel klant bent en je hebt Internet en TV. Dan heb je recht op combinatiekorting! Dat geven we al onze klanten, omdat we blij zijn dat ze voor ons gekozen hebben!

Mocht er toch nog iets misgaan met het geluid (of iets anders, dat mag ook), laat het mij dan direct weten, dan sta ik voor je klaar!
Reputatie 1
Vandaag alweer geen geluid. Morgen zondag dus TM werkt niet, misschien maandag weer:(
Reputatie 7
Hi klant_mobile, ik heb even terug gekeken en ik zie dat je het de vorige keer hebt weten op te lossen. Hoe heb je dit toen gedaan? En speelt nu weer hetzelfde of heeft het nu een andere oorzaak? Ik hoor het graag dan kijk ik met je mee!

Reageer