Beantwoord

TV gemist

  • 21 November 2018
  • 20 reacties
  • 661 Bekeken

Reputatie 1
  • is een King Poster
  • 50 reacties
Ik kan nergens vinden hoe ik een gemist programma terug kan kijken via TV anywhere, ik zou bv graag inkmaster kijken
Als ik in de TV gids terug blader naar een andere dag en op het programma klik gebeurt er niets. Enige hulp zou fijn zijn.
icon

Beste antwoord door BeMu 22 November 2018, 18:07

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 6
Badge
Beste @aneet

Dit programma is helaas niet terug te kijken. Dit is op verzoek van spike. Dit kan te maken hebben met uitzendrechten of ophef die wellicht is ontstaan na de uitzending.
Reputatie 1
Beste @aneet

Dit programma is helaas niet terug te kijken. Dit is op verzoek van spike. Dit kan te maken hebben met uitzendrechten of ophef die wellicht is ontstaan na de uitzending.


ah, dat is jammer, in ieder geval bedankt voor je antwoord
Reputatie 7
Badge +1
Dat kan wel, ga op je laptop of smartphone naar de app daarna ga je naar de optie tvgids en de dag ik heb het getest op 16 november, ga je dan naar de zender in dit geval Spike vervolgens selecteer je het gewenste programma om terug te kijken.

Als je dat selecteer zie je een rood/rose vlak klik op "info" wel eerst de dag natuurlijk selecteren als je op info klik zie je een venster daar zie je staan "bekijk" klik hierop en je kunt inkmaster terug zien volgens mij tot 10 dagen???
Reputatie 7
Badge +1
Op mijn iPhone werkt het ook
Reputatie 7
Hi aneet,

Wat BeMu zegt klopt helemaal, dit programma is terug te kijken in de TV Anywhere App (zowel op jouw tablet, mobiel als laptop). Veel kijkplezier!

de tv zender dat vroeger spike was heeft een andere naam 

sinds de naam is veranderd kan ik  wat ik op die zender kijk het vervolg niet meer bekijken 

omdat als ik op tv gids klik niet de funtie afspelen tevoorschijn komt als ik film of serie aanklik 

hoe zit dat zijn ze dat vergeten toe te voegen ???

Reputatie 7
Badge +6

Een week geleden is Spike inderdaad veranderd naar Paramount. Het klopt dat het in eerste instantie niet mogelijk was om via de tv-gids programma’s terug te kijken. Misschien zijn ze iets vergeten aan te zetten. Inmiddels werkt het wel, voor programma’s die vanaf 30 mei 9:00 uur zijn uitgezonden. Ik denk dat eerdere programma’s niet alsnog zullen worden toegevoegd, maar voor de toekomst lijkt het probleem opgelost.

er is nog wat dat nog niet goed werk bij Paramount

als je film wil bekijken moet je steeds eerst inloggen

en als er nieuwe film start moet je weer eerst verplicht inloggen 

dat moet aangepast worden 

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Dan heeft u het profiel niet juist staan, ga naar account rechts onder het tandwieltje vervolgens naar “Admin” vervolgens naar Niveau en stel daar 18 in en dan zou het moeten werken

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @guywilliams, de tip van BeMu is inderdaad de juiste: je kunt de leeftijdsrestrictie op 18 zetten zodat je, behoudens voor Adult-entertainment, nergens meer de tv-pincode meer hoeft in te voeren. Op onze speciale servicepagina staat een uitgebreide beschrijving die in ietwat meer stappen uitlegt hoe je dit kunt doen: Kijkprofiel instellen | T-Mobile Thuis

Voor de zekerheid kopieer en plak ik het stappenplan hieronder zodat je het altijd kunt benaderen:

Leeftijdsrestrictie instellen

Druk op de menu-knop van je afstandsbediening menu.png. Ga naar de categorie 'THUIS' en klik dan links in het scherm op 'Wissel Profiel'.

Wissel profiel in T-Mobile Thuis

Kies het gewenste profiel en navigeer vervolgens naar de leeftijdsgrens met de pijltjestoetsen op je afstandsbediening. Je kunt kiezen uit de leeftijdsgrenzen: AL (Alle Leeftijden), 6, 9, 12, 16 en 18. Dit zijn de leeftijden gegeven door Kijkwijzer. Kies de gewenste leeftijdsgrens en druk daarna op “Bevestigen”.

Tip: Krijg je te vaak het Kinderslot in beeld? Wanneer je de leeftijd op 'AL' zet, kun je alleen programma's bekijken die geschikt zijn voor alle leeftijden. Wil je nooit het Kinderslot in beeld? Stel dan '18' in als leeftijd.

deze optie werkte niet 

 

Wanneer je de leeftijd op 'AL' zet, kun je alleen programma's bekijken die geschikt zijn voor alle leeftijden. Wil je nooit het Kinderslot in beeld? Stel dan '18' in als leeftijd.

 

 

toen ik al had ingesteld  waren alle zenders geblokkeerd

moest ik steeds code invullen 

ook als ik andere leeftijd keuze had ingevuld 

ik kon alleen kiezen  6, 9, 12, 16

 

 

enige optie was dat ik moest  bellen 

na t mobile ik kon zodat zij het op afstand konden veranderen 

opgelos nu heb ik wel optie tot 18 jaar

Reputatie 7

Hi @guywilliams, thanks dat je dit laat weten! Gek dat je niet uit ‘18’ kon kiezen, maar super dat het nu is opgelost nadat je had gebeld. Veel kijk-plezier en laat het gerust weten als je nog ergens anders hulp bij kunt gebruiken! 😁

alleen wat ik nog wel hinderlijk vind

is sind begin dit jaar tot nu toe blijft ik steeds last te hebben dat het beeld steeds tijdens hele film soms stil staat als ik film kijk 

hinderlijk met film kijken met als gevolg dat ik films nog steeds regelmatig opnieuw moet kijken 

omdat de vooruit spoel functie nog steeds niet werkt 

 

 

 

Reputatie 7

Hi @guywilliams, merci voor de aanvulling! Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig kijkt, dus ik duik hier graag voor je in. Ervaar je dit bij alle films die je kijkt of doet dit zich sporadisch voor? Kijk je daarnaast te allen tijde films/series terug via de TV-gids? Ik hoor het graag van je, zodat ik met een gepaste oplossing kan komen. 

ik heb speettest gegaan   

Download:21.4 Mbit/s

Upload:24.1 Mbit/s

 

speettest met cabel 

Download:76.7 Mbit/s

Upload:29.4 Mbit/s

 

 

ik gebruik brouwer fiere fox  

explore brouwer  of Microsoft edge  kunnen de films niet opgestart worden 

is hij uren bezig om te proberen om films op te loden om de films proberen te starten 

ik heb internet cabel in laptop gedaan  speel een film af ik heb geen hapering gehad 

het ligt aan de wifi

 

ik heb router met wifi versterker dan nog heb  ik nog steeds hapering 

 

 

ik heb win 10  explore 14  hoogste wat ik kon vinden 

laptop 2,5  gh   

is oud pc i 5 serie 

 

beeld instelling staat op automatisch

 

ik kijk altijd films via tv gids 

omdat ik films vanaf begin wil bekijken 

 

ik heb 2 films gestes

 

via de cabel 

 

een heb ik helemaal gekeken 

 

via cabel heb ik bij beide films geen hapering gehad

 

 

 

Reputatie 7

Hi @guywilliams, top dat je dit zo duidelijk uitlegt! Ik ben heel blij dat je via de kabel nergens last van hebt. Maar ik zorg er ook graag voor dat jouw wifi verbetert. Hiervoor verwijs ik je naar dit Wiki artikel, waar tips in staan om jouw wifi te verbeteren: Hoe verbeter ik mijn wifi? | T-Mobile Community. Zou je deze tips eens bij langs willen gaan en aangeven of dit het haperen tegengaat? Ik hoor het graag van je! 

alle tips heb ik al is eerder gedaan 

behalve wifi signaal kanaal instellen na ander kanaal  

 

t mobile heeft me wifi signaal verplaats na ander kanaal  

in weekend kan ik het pas goed testen of het is verholpen 

 

Reputatie 7

Heel goed dat je dit aangeeft @guywilliams! Dan hoor ik heel graag dit weekend van je of jij een verbetering opmerkt. Houd je ons hier op de hoogte? 😁

wat betreft de storingen dat beeld steeds stil staat  tijdens film

is veel minder geworden 

niet meer steeds tijdens de hele film

of elke elke film 

de meeste films kan ik nu wel storing vrij bekijken  via wifi 

 

hoe zit het met het voor uitspoelen van films 

is dat binnenkort ook nog mogelijk  

of doen ze daar niks mee 

als je een film niet in een keer helemaal kunt bekijken 

en je wil later veder kijken moet het ook gewoon mogelijk zijn om op dat punt veder te kunnen kijken 

er zijn genoeg goede redenen te noemen waaruit in praktijk blijkt dat vooruit spoelen wel nuttige functieis

 reclame word elke dag hele dag door herhaald 

men moet zich daar dus niet achter gaan verschuilen met een smoes omdat ze dat niet willen

om daar onderuit te komen  

 

ze zeggen ook wel is kan niet is dood wil niet ligt er naast 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@guywilliams Bedankt voor je terugkoppeling met update! 

Heel prettig om te lezen dat de issues met het stilstaande beeld grotendeels verdwenen zijn, dat is top nieuws. Het vooruit spoelen van films is enkel mogelijk wanneer de films op NPO-zenders worden uitgezonden. Ondanks het feit dat ik het helemaal eens ben met jouw constatering en de voordelen die daaraan vastzitten, hangt dit ook nauw samen met het recht dat commerciële zenders bezitten. Hier zijn bepaalde licenties aan aanhangig en die kunnen niet zomaar omzeild worden. 

Jouw wens/suggestie staat al in de wensenlijst in ons topic: Wensen & Suggesties voor Thuis | T-Mobile Community. Hopelijk komt hier ooit verandering in, dank voor je waardevolle feedback! 😄

Reageer