Beantwoord

TV gemist

  • 1 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 266 Bekeken

Hallo T-Mobile,

Wij zijn vandaag overgestapt op jullie internet & TV. De aansluiting is goed gegaan en we hebben ook direct internet en TV.

Wij zijn overgestapt van NLex (Tevens ook nooit problemen mee gehad) alleen nu missen wij wel uitzending gemist (Wat KPN aanbied). Van programma's die je een week geleden heb gemist.
Ik heb ook al gelezen dat er meer klachten daarover zijn en ik stuur dus ook een klacht/suggestie over aangezien ik het ook graag zou willen zien dat je elke programma terug kan kijken en niet alleen npo en kijk.

Ik hoop dat jullie als team erover gaan nadenken en de service aanbieden wat klanten graag willen.

Mvg,

Ben
icon

Beste antwoord door Seccie 1 augustus 2019, 23:46

Hoi @BenBB

Van harte welkom bij de T-Mobile community en welkom bij T-Mobile Thuis!
Leuk dat je suggesties met ons deelt om de diensten die T-Mobile aanbiedt nóg beter te maken.

Graag verwijs ik je even naar dit topic waar alle wensen en suggesties van klanten voor T-Mobile Thuis verzameld worden. Regelmatig plaatst T-Mobile een update in hetzelfde topic.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @BenBB

Van harte welkom bij de T-Mobile community en welkom bij T-Mobile Thuis!
Leuk dat je suggesties met ons deelt om de diensten die T-Mobile aanbiedt nóg beter te maken.

Graag verwijs ik je even naar dit topic waar alle wensen en suggesties van klanten voor T-Mobile Thuis verzameld worden. Regelmatig plaatst T-Mobile een update in hetzelfde topic.

Reageer