Beantwoord

TV gids op PC/Laptop


Goedemorgen allen,

 

Nieuw hier en meteen een vraag. Hoe krijg ik op mijn PC/Laptop de tv gids te zien. Als ik nu inlog begint hij meteen met een zender. Wil ik een andere zender opzetten moet ik door alle andere zenders heen scrollen

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 13 August 2020, 20:06

Bekijk origineel

10 reacties

Misschien kan iemand van T-Mobile eens behoorlijk antwoord geven.

Heb nu al spijt als haren op mijn hoofd dat ik overgestapt ben

Reputatie 7
Badge +1

Bedoeld u als u via de laptop of andere draagbaar toestel tv kijkt via de app, als u naar een andere zender wilt moet u inderdaad beneden door het lint naar een andere zender scrollen.

Via de tv gids kan ook daar kunt u ook tot een aantal dagen terug kijken, momenteel loopt er een testfase voor een andere tv anywhere app wanneer deze beschikbaar komt is nog niet bekend, enkele klanten testen deze momenteel.

Dat is nu juist het probleem. Ik zie geen lint. Hij start meteen op met een zender. /ik moet dus door de zenders scrollen.

De tv gids zie ik helemaal niet, zie onderstaande

 

Reputatie 7
Badge +1

Die activeer je door op de linkermuis toets te drukken dan verschijnt er linksboven 3 items namelijk tv kijken daarnaast tv gids en vervolgens “onlangs bekeken”  onder in het scherm verschijnt dan het lint met welke zenders beschikbaar zijn.

Als u na activering geen andere kiest of de tv gids raadpleegt verdwijnt het scherm na ongeveer 5 seconden en gaat weer naar normaal beeld

Helaas, na op de linkermuisknop te hebben geklikt krijg ik onderstaande. Nergens zie ik 3 items.

Alleen rechtsboven en daar staat mijn klantnummer en uitloggen

 

Reputatie 7
Badge +1

Raar als ik met de muis over het scherm beweeg verschijnt er een handje en na klikken met de linkermuis toets krijg ik een aantal mogelijkheden.

Ik was aan het proberen een schermafdruk te maken maar wil helaas niet lukken, ik kijk op de laptop en dan gewoon via Google Chrome

Op mijn tv werkt het ook gewoon. Ook in de app, maar op laptop /pc dus niet.

Nou ja, zal wel een tekortkoming zijn.

Dank voor je reactie in ieder geval. Ga “klantenservice” morgen wel bellen. Misschien kunnen die iets betekenen

Reputatie 7
Badge

@RichardHuisman het is waarschijnlijk de resolutie van de laptop/pc die te laag staat ingesteld. Hierdoor kan niet alles getoond worden.

Dank je wel Hans-Jurien.

 

Inderdaad stond mijn beeldscherm op verkeerde resolutie.

Het werkt nu top

Ik had sinds 2 weken hetzelfde probleem(voorheen werkte het goed), resolutie stond al op zn hoogst (1920x1080). De zoom van de browser terug naar 100% zetten was de oplossing voor mij (zowel voor Chrome als Edge).

Sinds die tijd(?) werkt Internet Explorer 11 (ook) niet meer? Krijg melding dat deze niet ondersteunt wordt met als advies de Andoid/Ios app te gebruiken (op pc...).

Reageer