Beantwoord

TV installeren op Frit!box 5530

  • 16 June 2021
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb inmiddels de Frtit!box 5530 werkend op het T-mobile netwerk door vlan op 300 te stellen.

Maar zoals hier al vaak aangegeven gaat de tv op vlan 630. Dan zou het dus òf TV òf internet worden.

Dat lijkt me niet de bedoeling.

Heeft iemand een idee welke instellingen ik moet aanpassen om ook tv wel werkend te krijgen?

Ik snap een hoop maar niet alles ….

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 16 June 2021, 22:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @psvonck nu je internet heb op de fritzbox zou je de firmware even kunnen updaten. als het goed is kan je dan wel T-Mobile Thuis kiezen. je moet dan nog aangeven op welke poort je tv wil hebben. wel het modem op nederland zetten zodat je de nl providers kan kiezen.

Hallo @psvonck nu je internet heb op de fritzbox zou je de firmware even kunnen updaten. als het goed is kan je dan wel T-Mobile Thuis kiezen. je moet dan nog aangeven op welke poort je tv wil hebben. wel het modem op nederland zetten zodat je de nl providers kan kiezen.

Regio en taal staan inmiddels op Nederland(s). Ik kan nu idd ook de Nederlandse providers zien. Als je nu T-Mobile thuis selecteert heb je geen keuzemogelijkheid meer om de Vlan in te stellen. Dat gaat blijkbaar allemaal automatisch zoals in het grote topic al werd aangegeven. Ik kan echter nergens vinden waar in de lan poort kan instellen voor TV.

Enig idee?

Reputatie 2

Gewoon Tmobile profiel selecteren en alles werkt.

Mijn TV zit op LAN2 en werkt volledig. niets aan te hoeven passen.

Reageer