Beantwoord

TV kan niet afspelen

  • 16 June 2021
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

TV kan niet meer weergeven. Ik heb alles geprobeerd, maar de tv kan nog steeds niet afspelen. Internet en anderen zijn normaal. Ik kan geen Euro voetbal kijken, kan het niet bevatten dat ik T-mobile nog steeds 60 euro per maand betaal. Ik kan op dit moment niemand vinden die kan repareren of helpen!

 

Ik heb alle voedingen losgekoppeld en weer aangesloten en alle combinaties geprobeerd. Ik heb zelfs het tv-systeem bijgewerkt (omdat de tv van Philips is), maar het werkt nog steeds niet na de update. De tv wordt altijd weergegeven"Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afsperlen, probeer het alstublieft later nog een keer” 

Ik heb de afgelopen 3 dagen alle oplossingen geprobeerd, maar het kan nog steeds niet worden afgespeeld! 

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 17 June 2021, 12:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @xiamimi ,

Dit is niet zoals je het wenst. Heb hier een topic: Reset TV Box . Als je hier kijkt zie je verschillende mogelijkheden om de problemen te verhelpen. Er staan ook verschillende “linkjes” met nog meer mogelijkheden. Als je op deze linkjes klikt opent er weer een ander topic. Mocht het dan nog niet werken meld je dan weer hier. Als je dan duidelijk omschrijft wat je allemaal gedaan hebt , kan een moderator je verder helpen.

Reageer