Beantwoord

Tv kastje bevriest soms uit het niks

  • 7 November 2018
  • 4 reacties
  • 559 Bekeken

Hoi,

Ik heb sinds deze week problemen dat mijn kastje volledig vastloopt. Wanneer hij vastloopt, staat de gehele beeld stil en hoor je geen geluid meer. De afstandsbediening werkt dan ook niet meer. De enige manier om dit 'op te lossen' is door de voeding eruit te halen en het kastje weer aan te sluiten.

Dit is de tweede keer deze week dat dit gebeurt. We hebben een Entone tv kastje van vorig jaar in gebruik.
icon

Beste antwoord door Brian 9 November 2018, 15:22

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi, zou iemand me hierbij kunnen helpen om het probleem te verhelpen? Ik zie het graag niet nog een keer vastlopen.
Reputatie 7
Hi Yihka, daar gaan we meteen wat aan doen! Zou je onderstaande stappen eens in volgorde uit willen voeren?

1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.

Is het probleem hierna nog niet verholpen? Stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!
Behalve het probleem dat hij volledig vastloopt, wat tot nu toe nog niet is gebeurd, heb ik wel last van dat het beeld op een dag een aantal keer hapert. Het beeld loopt dan voor 0.25 seconden vast voordat het verder gaat. Dit heb ik gisteren 5 keer achter elkaar gehad. Zou je kunnen kijken wat hier het probleem bij is?
Reputatie 7
Hi Yihka, ik heb je privébericht ontvangen en ik heb deze zojuist beantwoord. Ik hoor graag van je! 🙂

Reageer