Beantwoord

TV-kijken

  • 22 May 2018
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Hoe kan ik bij t mobile tv kijken als de tv buiten onder overkapping staat. Er is een stopcontact aanwezig.Werkt dit hetzelfde als bij kpn ,met stekker. Wil nl geen kabel trekken.Ben van plan om over te stappen. gr chris
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 22 May 2018, 09:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo chrissie.123,

T-Mobile adviseert om altijd een kabel te gebruiken voor de TV. Dit betekent niet dat het niet werkt met de verbindings sets die je nu ook gebruikt van KPN. Het verschil is wel dat TV en Internet gescheiden zijn van elkaar. Dit betekent dat je de verbindings set voor of internet of tv kan gebruiken. Gezien je nu ook zo'n verbindings set gebruikt kan je er van uit gaan dat het bij T-Mobile ook werkt.
hartelijk dank voor de snelle reactie.:):)
Reputatie 7
Hoi Chris!

Welkom op onze T-Mobile Community! Hopelijk mag ik je binnenkort ook welkom heten bij T-Mobile Thuis, ik ontvang je met open armen!

Ik zie dat Hidden.nld je al een tip heeft gegeven. Probeer dit zeker uit! Houd wel in gedachte dat wij hier geen garantie op geven dat het beeld goed is. Met bekabelde verbinding is het beeld altijd het beste, mocht dit niet goed werken dan geven we hier garantie op. Ik kan je ook aanraden de gratis TV Anywhere app te bestellen en de zenders hierop via een Chromecast uit te zenden naar jouw TV. De app is te downloaden als je een TV abonnement neemt bij T-Mobile Thuis.

Ik help je graag met het uitzoeken van de mogelijkheden en het overstappen. Laat je mij het weten als je vragen hebt?
Reputatie 1
Hoi Sterre,
Kan je mij ook helpen zo snel als mogelijk van T-Mobilethuis af te komen?

Heb het helemaal gehad met T-mobilethuis. Niks anders dan problemen, dagen wachten op een monteur en dan is het ene opgelost dan komt weer een ander probleem. Het hele pakket wat jullie gebruiken is gewoon van slechte kwaliteit. Ik baal echt als een stekker, ruim 5 jaar klant geweest van OnsBrabantnet nooit maar ook nooit problemen gehad. Maar die zijn helaas gestopt en over gegaan naar KPN.
Reputatie 7
Hoi @MartinJ1956

Het is niet de bedoeling om andere topics te kapen, zoals je nu doet. Ik wil je graag wijzen op de huisregels. Bij herhaaldelijk overtreden zal ik reacties verwijderen.
Reputatie 1
Verwijder maar Sander, doet me niks. Ik gaf alleen een reactie op die mooie praatjes hierboven, hoe goed en mooi het allemaal is. Nou ik koop er geen brood voor.

Groetjes Martin.

It Sucks

Reageer