Beantwoord

TV klantnummer en TV pincode

  • 5 February 2019
  • 15 reacties
  • 1766 Bekeken

ik had eerst een abonnement bij Vodafone thuis,het is overgenomen door t mobile thuis,graag tv klantnummer en tv pincode ivm tv anywhere
icon

Beste antwoord door TAVL 6 February 2019, 08:34

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt deze terugvinden in de mijn omgeving van T-Mobile Thuis. In principe is er niets gewijzigd ten aanzien van Vodafone Thuis.
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @angelinasnoeren, het antwoord van @TAVL klopt helemaal. Jouw TV klantnummer en TV pincode kan je vinden in My T-Mobile Thuis. Dit komt helemaal goed! 😁

Ik ben overgestapt naar glasvezel (na 6 bezoekjes van diverse monteurs). Nu heb ik bij het aansluiten van de TV box oude, dus verkeerde, inlogcodes gebruikt. Bel ik naar de klantenservice en krijg het advies om te resetten. Helpt niet. Weer gebeld. Nu kan het ineens niet; moet de technische dienst naar kijken terwijl ik blijkbaar niet de enige ben die zich vergist. Dat kleine kastje is dus gewoon niet te resetten.. nergens kan je iets vinden hierover en de klantenservice weet niets. Terwijl, nogmaals, dit veel vaker voorkomt. Er is niet gecommuniceerd dat het klantnummer en pincode zal veranderen. Had ik toch maar online gekeken. Maar, terug naar dat kastje.. hoe kan ik de gegevens wijzigen????

Reputatie 7
Badge +15

@FrankM63 

De Tv inloggegevens zijn niet te wijzigen. Bedoel je de tv box resetten? Dit kan een Moderator voor je regelen.

TV box resetten lukt wel maar je kan niet opnieuw klantnummer en pincode ingeven. Ik heb nl. de oude gegevens gebruikt en dan werkt het blijkbaar niet. Nu ik ben overgestapt op glasvezel had ik bij het installeren van de TV box de nieuwe gegevens moeten invoeren. Dat bleek nergens uit, slecht gecommuniceerd, maar ok. Dat je deze handeling doet blijkt vaker voor te komen maar op dit moment weet niemand hoe je opnieuw de gegevens kan invoeren, dus concreet klantnummer en pincode.

Reputatie 7

Hey @FrankM63,

Heb je ook geprobeerd om eerst een grondige fabrieksreset uit te voeren op je TV Box en vervolgens opnieuw de nieuwe inloggegevens in het registratiescherm in te voeren? De TV Boxen die jij in je bezit hebt kun je namelijk zelf makkelijk van een fabrieksreset voorzien. Ook zie ik dat er voor vandaag een monteursbezoek gepland staat. Laat je ons weten of het probleem hiermee is verholpen?:relaxed:

Heb ik uiteraard geprobeerd, maar het lukt niet. Je komt niet meer in het scherm om opnieuw de klantgegevens in te kunnen voeren. Ga ik in het menu van het boxje dan moet je een wachtwoord invoeren maar welke? Niemand weet het. Plotr, de man van Guidion tezamen met de backoffice van jullie weten het ook niet meer. Dit was (vandaag) monteur nummer 8!!!! Werkelijk onvoorstelbaar dat zoiets niet werkt. En wij maar steeds tijd vrij maken en weer geduldig wachten. Ik denk dat het handiger is om alles maar terug te sturen. Dan maar geen glasvezel via T-Mobile. Wellicht dat Ziggo in de wijk een oplossing heeft...en Gigaoplossing

Reputatie 7

Hey @FrankM63,

Ai dat is niet zo handig! Zonde dat onze monteur het niet direct heeft weten op te lossen voor je. Nu zie ik dat onze techneuten inmiddels op de hoogte zijn gesteld. Blijkbaar is het probleem complexer dan gedacht en werkt de koppeling van je oude abonnement naar nieuw abonnement niet goed. Ik heb alle vertrouwen in onze techneuten en we gaan er echt alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen! 

Mijn vertrouwen is nu gelijk aan het signaal van de TV Box: 0,0! Ik denk dat het tijd is om verder te kijken. Ik had vandaag wel een medewerkster aan de lijn die van alles heeft geprobeerd en er nu mee verder gaat. Ze belt mij terug vandaag. Komt er geen oplossing dan werkt het blijkbaar niet...

En toen was daar mw. Lupe!!!! Als er een verkiezing zou zijn, klantvriendelijkste medewerkster en vooral klantenservice (hoe druk je dat uit), met de nadruk op service, dan zou zij dat moeten zijn. Wat een vrouw! Ze analyseert heel snel het probleem, probeert eerst zelf te helpen en toen dit niet lukte zei ze.. wacht, ik ga voor u aan de slag en ik ga vandaag net zolang door als nodig is en zowaar… alles werkt. Je kan aan haar verhaal merken dat zij echt weet waar ze het over heeft, geen algemene tekst, nee kennis van zaken en daadkracht. Wat zij heeft beloofd maakte zij waar. Nogmaals, wat een vrouw. Ik denk dat als zij de leiding heeft over de afdeling klantenservice en een ieder doet het op haar manier, dan wordt T-Mobile de provider van NL… onthoud de naam, mw. Lupe. Voor mij een 10+!!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @FrankM63, wat fijn dat Lupe het voor je opgelost heeft! Ik heb jouw prachtige compliment aan haar kenbaar gemaakt. We kunnen veel van haar servicegerichte houding en doorzettingsvermogen leren. Hartstikke bedankt voor jouw feedback en geduld! 😄 

Stay safe, stay strong and stay at home! ❤️

P.s. zouden we mogen weten wat de precieze oplossing is geweest voor het euvel? Dan kunnen we die delen met andere users zodat ook zij een toonbare oplossing hebben.

Hoi Jason. Uiteraard mag je dat weten. Mw. Lupe gaf gelijk al aan dat de codes die ik per abuis had ingevoerd, verwijderd moesten worden en dat het aanmelden met de juiste, nieuwe codes gedaan zou moeten worden. Daar kon zij dus direct voor zorgen, daar waar anderen met de handen in het haar zaten toonde zij het vak echt te verstaan! Dus na het gesprek werd de TV Box inderdaad gereset en wel zo dat ik opnieuw de codes kon invoeren. 

Reputatie 7
Badge +16

Fantastisch, dankjewel voor het delen van de geboden oplossing! Zo kunnen hebben andere gebruikers hier ook profijt van. Ik wens je alle goeds en gezondheid toe!

Sinds kort klant bij jullie. Nu krijg ik steeds de vraag op ik opnieuw mijn klantnummer en pincode moet ingeven om de modem te laten werken. Als de tv dan werkt valt hij vaak uit en start opnieuw op of hij start niet meer op en moet ik de modem van het electriciteitsnet halen.

 

kortom, gedoe!!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ellenf, we hebben eergisteren en gisteren wat problemen ervaren met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Gistermiddag is een mogelijke oorzaak gevonden. Ons netwerkteam heeft samen met het TV team de oplossing gevonden! Als het goed is kun je door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.

Check ook voor de zekerheid het bestaande TV registratie topic: Problemen registreren TV Box.

Reageer