Beantwoord

tv na 4 weken nog niet werkend

  • 28 July 2020
  • 8 reacties
  • 235 Bekeken

Bij aanvragen internet + televisie is in den beginne al iets fout gegaan. Alleen glasvezel internet werd geïnstalleerd. Voor televisie moest ik wachten tot de bestelling afgerond was. Dit duurde een paar dagen en daarna gelijk tv aangevraagd. Tv kast ontvangen en gelijktijdig een email dat mijn tv abonnement was opgezegd. ?????. Klantenservice gebeld en na een lang telefoongesprek zou het opgelost worden. Wel moest ik de nog nieuwe tv box terug sturen en zou een nieuwe krijgen. Kon niet omgezet worden. Totdat de. Nieuwe box binnen zou komen kon ik met de oude tv kijken. Dit is ongeveer 2 dagen goed gegaan waarna ik weer klantnummer en pincode moest invoeren. Geen verbinding. Klantenservice gebeld en die snapte er niks van. Nieuwe box had ik zogenaamd al ontvangen. Daarna t excuus dat er een nieuw platform werd gelanceerd waardoor de mogelijk er was dat t daardoor kwam. De technische dienst zou contact met me opnemen. Week later zelf maar gebeld en blijkt dat t ticket niet goed was doorgezet. Nu zou alles goedkomen. We zijn nu weer een week verder en nig steeds geen tv, geen box en geen reactie technische dienst. Hoeveel geduld moet ik nog hebben? Eerste rekening is wel al afgeschreven. Dat gaat wel in 1x goed.

icon

Beste antwoord door Piotr 30 July 2020, 12:26

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hey @Mariovk,

Jeetje wat een gang van zaken! Ik baal oprecht dat je door deze rompslomp met zo'n gevoel zijn komen te zitten, dit had ik graag anders gezien! Nu zie ik gelukkig dat je gisteren al een collega hebt gesproken en je voorzien bent van een Unlimited Voucher als noodoplossing. We zijn je zeker niet vergeten, zodra er een update volgt vanuit onze techneuten dan brengen we je direct op de hoogte.

Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken over de kosten! Geef ons een seintje zodra het probleem is opgelost, mijn collega of ik zorgen er dan voor dat je alle teveel betaalde kosten terug krijgt. Wellicht kun je in de tussentijd gebruik maken van TV Anywhere. Dan kun je in ieder geval wel TV kijken op je laptop en/of mobiele telefoon. Sorry voor het ongemak, maar hulp is aanstaande!

Beste Piotr,

als ik tv anywhere had kunnen kijken was het leed nog tr overzien. Alleen klantnummer en pincode worden niet geaccepteerd.

En nieuwe status update, hele abonnement is gewoon verwijderd 😢😢😢😢

Reputatie 7

Hi @Mariovk Excuses, het lijkt inderdaad niet goed te zijn gegaan met het TV abonnement. De eerste aanvraag is niet goed verwerkt en het TV abonnement is nu stopgezet. Je kan de TV Box die je hebt in ieder geval terug sturen en we gaan er voor zorgen dat het dit keer wél goed gaat. Ik wil nog even de reactie van mijn collega's afwachten of het systeemtechnisch nu goed zit en dan kunnen we het TV abonnement opnieuw activeren. Excuses voor de vertraging!

Beste Brian,

ik zie de retoursticker wel verschijnen. En ik verwacht binnen 2 weken dat alles op orde is anders zien jullie de internet spullen ook terug komen. Denk dat ik nu genoeg geduld heb gehad. Zou betekenen dat ik nu voor de 3e keer een tv abbo. moet aanvragen. Mag aannemen dat jullie dit nu voor mij gaan regelen?

hoor graag van jullie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mariovk,

Enkele uren na jouw bericht heb je met onze klantenservice gebeld en konden wij jou de nieuwe TV gegevens doorgeven. Excuus nog voor het ongemak, en fijn dat alles nu weer goed werkt! Ik hoor het graag als ik nog iets anders voor je kan betekenen. Voor nu nog heel veel kijkplezier gewenst.

Ik moet zeggen, werd geholpen door een hele vriendelijke behulpzame vrouw op de klantenservice. Wat anderen niet lukte is haar gelukt. Echt een topper. Heb helaas haar naam niet maar geef haar maar complimenten en 1000x dank namens mij.

Reputatie 7
Badge +4

Hartverwarmend om te horen @Mariovk, super dat je zo goed bent geholpen! Ik zie in jouw dossier terug welke collega dit is geweest, maar ik weet niet of zij het prettig vindt als ik haar naam publiekelijk deel. Ik zal in ieder geval jouw bericht aan haar doorsturen, net als mijn persoonlijke complimenten richting haar. Bedankt dat je het hebt laten weten, en nog een hele fijne week gewenst!

Reageer