Beantwoord

Tv ontvanger blauw lampje

  • 5 December 2019
  • 1 reactie
  • 454 Bekeken

Goedenavond iedereen, 

 

Ik heb een vraag of een probleempje met de tv ontvanger van t mobile thuis.. 

Vandaag was de installatie dag voor de modem en ontvanger internet en WiFi is gelukt!

 

TV ontvanger blijft een blauw lampje knipperen en op een beeld staan met de tekst animo en rode letters Unable to get upgrade firmware?

 

Tig keer gereset en stekkers er uit gehaald en 3x contact gehad met medewerkers..

 

Paar uur verder en nog niks gebeurd..

Het is wel gemeld bij de technische dienst maar kan 10 dgn duren en als optie is het dan via de app tv kijken en na de tv streamen..

 

Maar ik zou graag gewoon via de ontvanger tv en films willen kijken!

 

Ik hoop dat dit heel snel opgelost kan worden.. 

Bij Tele2 zat ik namelijk prima en kreeg bijna spijt van de overstap het hoort gewoon te werken lijkt mij!

 

Ik denk dat de tv ontvanger een UPDATE nodig heeft en zoiets hoeft niet Te lang te duren... 

Installeren hoort makkelijk te gaan maar ik kan helaas nog niks.. 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 9 December 2019, 20:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Elf89,

 

Fijn dat de Wifi wel gewoon naar behoren werkt! Je hebt volkomen gelijk dat 10 dagen wachten erg lang is, het spijt ons ook dat dit de huidige doorlooptijd is van onze technische dienst. :sweat: De hoeveelheid tickets en netwerkstoringen zorgen ervoor dat december een superdrukke maand is. Dit is natuurlijk geen excuus, maar zorgt er wel voor dat de wachttijd bij de experts groter is dan je van ons gewend bent (max. 3-5 werkdagen). Zodra de issue verholpen is, kun je vragen om een compensatie voor de verloren TV dienst gedurende deze periode. 

Reageer