Beantwoord

Tv ontvanger kwijt

  • 30 October 2019
  • 2 reacties
  • 388 Bekeken

Enkele maanden geleden zijn we verhuisd. T-mobile is mee mogen verhuizen. De monteur heeft toen beneden alles aangesloten. Nu ben ik zover dat ik boven de utp kabel heb getrokken en de tv heb op gehangen. Alleen alles af gezocht naar het tweede tv ontvanger. Maar deze niet gevonden. Vrees dat deze in de verhuizing ergens verkeerd terecht gekomen is en kwijt geraakt. Tot op heden dus nog geen tv kunnen krijgen. Kunnen we een nieuwe tweede tv ontvanger krijgen.

icon

Beste antwoord door Brian 12 November 2019, 15:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Ben je er wel bewust van dat zeer waarschijnlijk je wel een rekening krijgt voor de zoekgeraakte ontvanger? Maar hier kan webcare uitsluitsel over geven.

 

Deze reageren meestal binnen een paar dagen.

Reputatie 7

@rviersel Oei dat is niet zo handig! Ik ben bang dat@Glassertje gelijk heeft, je hebt de TV Box van ons in bruikleen en deze stuur je weer terug wanneer je je abonnement ooit stop zou zetten. Als je deze niet meer hebt dan brengen we een bedrag hiervoor in rekening. Ik stuur graag een nieuwe naar je op maar de oude zou je dan normaal gesproken terug moeten sturen. Wanneer we de TV Box niet ontvangen dan volgt er automatisch een factuur met een boete voor een bedrag van € 75,- dus hopelijk komt de TV Box nog boven water!

Reageer