Beantwoord

TV ontvangst sinds 23 augustus in Alphen aan den Rijn

  • 24 August 2018
  • 16 reacties
  • 484 Bekeken

Ik heb al contact gehad via de chat optie met Bob. Die weet waar het over gaat. Sinds gisteravond geen TV ontvangst meer na het resetten van TV box . Maar nu vindt ik geen chat mogenlijkheid meer. Kan iemand het overnemen via deze topic?
icon

Beste antwoord door Brian 10 October 2018, 14:03

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Dag Jur Kok,

Allereerst wil ik je welkom heten op de Community van T-Mobile! Klopt het dat je in Alphen aan den Rijn of omstreken woont? We hebben namelijk een onderbreking van het TV-signaal in Alphen aan de Rijn en omgeving. We werken keihard om dit op te lossen. In dit topic houden we iedereen op de hoogte: Thuisstoring. Excuus voor het ongemak!
Hi Sander...die storing is mij bekend..is sinds donderdag avond al lijkt mij.Best wel lastig om in het weekend geen tv te hebben. Toevallig ben ik nogal innovatief en heb een oplossing om tv te kijken.
Ben wel benieuwd hoe lang dit gaat duren.
Jij kent Brian?
Kan jij laten weten dat die storing opgelost is? Dan hoef ik niet elke keer die box te resetten om te zien of het opgelost is.
Sander . TV ontvangst is er weer sinds Zaterdag avond. Hoop dat het probleem weg blijft.
Is die Brian weer aanwezig ? Wij krijgen nog € 215,00 voor het retour sturen van modem en TV kasjte
( pm 3 mnd geleden ) Grt..Jur
Reputatie 7
Dag @Jur Kok

Bedankt voor de update met goed nieuws! De onderbreking van TV in Alphen aan den Rijn is inderdaad sinds zaterdag 17:50 gelukkig verholpen.

Wat betreft het retoursturen van de apparatuur, daar zal ik navraag over doen. To be continued!
Reputatie 7
Sander . TV ontvangst is er weer sinds Zaterdag avond. Hoop dat het probleem weg blijft.
Is die Brian weer aanwezig ? Wij krijgen nog € 215,00 voor het retour sturen van modem en TV kasjte
( pm 3 mnd geleden ) Grt..Jur



Hoi @Jur Kok

Ik heb even navraag gedaan en het wordt snel rechtgetrokken. Ik kan geen exacte datum geven, maar ik verwacht dat dit binnen week in orde is!
Hi Sander , sorry maar dat heb ik al 5-6 keer gelezen...Ik kan binnen 10 min een bedrag aan iemand overmaken...Dus , wat zegt dit nu ? weer een week wachten en voor de 15e keer erover beginnen ?
Sorry...het is nu inmiddels nogal irritant geworden.. Grt..Jur
Reputatie 7
Hoi @Jur Kok

Het heeft wat voeten in aarde gehad. Dit is ook geen standaard proces en heeft vele stappen moeten doorlopen. Bedankt voor je geduld tot nu toe. Het duurt echt niet lang meer.
Sander , wat ik al zei.....er weer overbeginnen dus...Nu weer 10 dagen later en nog niets ontvangen.
Grt..Jur
Reputatie 7
Dit verdient zeker niet de schoonheidsprijs Jur, ik kan er niets anders over zeggen. Maar we blijven net zo lang bezig tot het eindelijk gelukt is!
Brian / Sander , wat ik niet begrijp , dat iets van Certin niet in de balans van Tmobile te vinden is. Wat doet dat er nu toe. De afspraak is dat na het retour sturen van de hardware Tmobile mij €215,00 ging terug betalen. Als Tmobile nog iets moet regelen met certin ..of certin iets met mij... dan staat dat los met onze gemaakte afspraak. En het terug sturen en het nodige betalen aan Certin is al maanden geleden gedaan.
Weer een week later.....Volgens mij wordt ik in de maling genomen !!!
Brian , Net zo lang bezig blijven tot het gelukt is , is alweer 18 dagen geleden .
Reputatie 7
Hi Jur, je zou nu eindelijk het bedrag moeten hebben ontvangen! Naar aanleiding van hoe het hier gelopen is zijn we in gesprek gegaan met onze betalingsverwerker om er voor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst niet meer kunnen gebeuren. Nogmaals excuses dat het zo lang heeft moeten duren!
Brian , wilde net boodschap sturen. Inderdaad er is overgemaakt heb ik via app van Glen begrepen.
Vreemd is wel , de 215 gestort en daarna weer 13 eraf wat resulteert in 203 terug...Reden ??
En inderdaad , dit heeft heel bijzonder gebeurd en geduurd.
Reputatie 7
Hi Jur, goed om te horen dat het eindelijk gelukt is! Ik durf het nu bijna niet meer te zeggen maar ik zie de afschrijving van € 13,- niet terug. Mochten dit nog incasso kosten zijn, ik heb onze betalingsverwerker gevraagd om ook alle incasso kosten terug te boeken gezien de manier waarop het gelopen is. Mocht het onduidelijk zijn waar dit laatste bedrag vandaan komt, stuur mij dan nog even een privébericht met de betalingskenmerken, dan ga ik hier nog achteraan!

Reageer