TV op eigen decoder

  • 19 January 2021
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

Ik gebruik een decoder met OpenPLI+enigma2 erop voor buitenlandse satelietzenders, en zou het fijn vinden om deze ook te gebruiken voor de nederlandse TV. scheelt weer een kastje en een afstandsbediening.

Het apparaat heeft een CI slot, maar daar doet t-mobile niet aan he?

Hij kan ook streams afspelen, weet iemand of het mogelijk is de tv-anywhere streams af te spelen op die manier? 

 

Boris 3 jaar geleden

Hoi @Clicket ,

Dank je wel voor je bericht! Ik zie eigenlijk al dat je je eigen antwoorden hebt gegeven, maar ik zal nog een aanvulling geven. Het klopt inderdaad dat wij niks met een CI slot doen. We zijn hard bezig de streamingdiensten van TVA te verbreden, maar durf niet te zeggen of we in de toekomst ook zorgen dat er gestreamt kan worden naar een decoder zoals jij ‘m omschrijf. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Clicket ,

Dank je wel voor je bericht! Ik zie eigenlijk al dat je je eigen antwoorden hebt gegeven, maar ik zal nog een aanvulling geven. Het klopt inderdaad dat wij niks met een CI slot doen. We zijn hard bezig de streamingdiensten van TVA te verbreden, maar durf niet te zeggen of we in de toekomst ook zorgen dat er gestreamt kan worden naar een decoder zoals jij ‘m omschrijf. 

Reageer