Beantwoord

TV Opnemen


Momenteel zitten wij bij XS4ALL nu willen we graag overstappen. Dit vanwege de combinatie voordeel tussen T-Mobile thuis en mobiel. Nu hebben wij 3 televisies en maken we veel gebruik van de opname functie op alle 3 de televisies. Nu is dit bij T-Mobile niet mogelijk, ik heb wel al het een en ander gelezen over cloud opnemen. Nu is mijn vraag of daar al meer over bekend is, ik denk dat dit voor vele mensen (waaronder mij) een rede is om niet over te stappen. Ik ben daarom benieuw waarom het zolang moet duren, het lijkt wel alsof T-Mobile geen nieuwe klanten wilt? 
 

 

icon

Beste antwoord door stefan.1997 25 May 2020, 21:31

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge

Ik zou nog even een maand of twee wachten. De verwachting is dat T-Mobile binnenkort wel met cloudopnemen komt. Misschien kun je nu bestellen en het abonnement over een paar maanden in te laten gaan. 

Ben van plan in de zomervakantie over te stappen, dus hoop dat het er dan is. Wel slecht dat ze ook niks laten weten en al voor een hele lange tijd zeggen het komt er snel aan...

Ligt er aan wat in hun ogen snel is, de verwachting was eigenlijk dat het er allang had moeten zijn, zelfs eerder dan Q1 die ze hier gecommuniceerd hebben als streefdatum.

Maar de werkelijke reden waarom het later en later en later word geven ze niet, maar ik hou het er op dat er nog heel veel problemen zijn met het geheel.

Is niet alleen cloud opnemen, het is een heel nieuw TV platform wat op 3 verschillende STB's moet gaan werken, waarvan er al twee redelijk bejaard aan het worden zijn, de Entone met en zonder HDD.

Reputatie 7
Badge +4

Er was inderdaad hoop dat het sneller zou gaan en het richtmoment was inderdaad Q1. Inmiddels zijn er al veel plooien gladgestreken, maar dan nog moet alles goed genoeg werken om een grote uitrol aan te kunnen. Dat wil je gewoonweg goed getest en voorbereid hebben.

Reputatie 1

Wacht met overstappen. Je kan niet opnemen!!!!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MarijnValks, gaaf dat je ons overweegt in je zoektocht naar een nieuwe provider! Wat @Doornekamp33, @TAVL, @stefan.1997 en @Erwin t correct aangeven, klopt. Jammer genoeg kunnen we nog geen releasedatum bieden voor het nieuwe TV-platform en Cloud Opnemen. 

Er wordt nog getest op specifieke onderdelen waarbij het belangrijk is dat het geheel volledig functioneert en er geen tekortkomingen of haperingen meer in zitten. Sorry voor dit magere antwoord, maar als, zoals je aangeeft, opnemen echt belangrijk is voor jullie, dan kun je het beste nog wachten. Succes in de tussentijd en als we iets anders voor je kunnen doen, laat het weten. De Community helpt graag! 😄

Ach @Jason, ik ben blij dat ik een opname box heb, dus voor mij mag het eerst goed uitgetest worden voordat het los gaat, maar voor de andere klanten mag het zeker wel wat vlotter gaan die nu de pineut zijn.

Ach @Jason, ik ben blij dat ik een opname box heb, dus voor mij mag het eerst goed uitgetest worden voordat het los gaat, maar voor de andere klanten mag het zeker wel wat vlotter gaan die nu de pineut zijn.

Nou ik had er ook op gerekend dat ik kon opnemen, ik werk in onregelmatige diensten en dan is het wel handig. Dus nu afwachten wanneer het er in wordt gezet? 

Reputatie 3

Ik zou nog even een maand of twee wachten. De verwachting is dat T-Mobile binnenkort wel met cloudopnemen komt. Misschien kun je nu bestellen en het abonnement over een paar maanden in te laten gaan. 

Dat is helemaal niet de verwachting door Corona heeft het vertraging opgelopen heb ik uit eerste hand vernomen. Vermoedelijk pas in het vierde kwartaal en zeker niet binnenkort. Eerder volgend jaar dan binnenkort....

Dat het steeds uitgesteld word is wel duidelijk, maar voor hoelang is nog steeds de vraag.

Als je een beetje het forum doorleest had het er vorig jaar na de vakantie al moeten zijn, ik heb uit eerste hand dat ze vorig jaar, omdat ze dat niet gingen halen, nog een stapel gebruikte Entone opname boxen ingekocht hebben van een conculega om even vooruit te kunnen, maar daar waren ze (te) snel doorheen.

Dat het toen eind vorig jaar toch los had moeten gaan, is het ook maar dan met een beperkte testgroep, en het nu nog steeds opgeschoven word.

1 ding weet ik zeker, het gaat een hoop verloop in klanten kosten als ze niet snel zijn/worden, de concurrentie zit ook niet stil en T-Mobile blijft zo steeds achteraan lopen, de twee grote concurrenten bieden  4k aan, niet dat je daar al veel aan hebt, maar T-Mobile moet nu nog bij komen waar zij 5 tot 10 jaar geleden al waren.

Stilstand is en blijft achteruitgang, nu snap ik dat TM thuis een jong bedrijf is, maar daar waren er meer van die het niet gehaald hebben op de concurrerende TV markt.

Reputatie 1

Ben van plan in de zomervakantie over te stappen, dus hoop dat het er dan is. Wel slecht dat ze ook niks laten weten en al voor een hele lange tijd zeggen het komt er snel aan...

Ikzelf ben overgestapt maar de kwaliteit en gebruik vriendelijk product laat de wensen over.

Internet gaat via dsl, misschien moet je een nieuwe kabel aanleggen.

Internet valt soms weg.

Functies van tv zijn minimaal.

Moet eerlijk zeggen dat je beter naar ziggo kan overstappen, ziggo loopt 5 jaar voor op tm

Reputatie 3

Ben van plan in de zomervakantie over te stappen, dus hoop dat het er dan is. Wel slecht dat ze ook niks laten weten en al voor een hele lange tijd zeggen het komt er snel aan...

Ikzelf ben overgestapt maar de kwaliteit en gebruik vriendelijk product laat de wensen over.

Internet gaat via dsl, misschien moet je een nieuwe kabel aanleggen.

Internet valt soms weg.

Functies van tv zijn minimaal.

Moet eerlijk zeggen dat je beter naar ziggo kan overstappen, ziggo loopt 5 jaar voor op tm

Hier heb je gelijk in de nieuwe box van ziggo is de standaard op televisie gebied liggen ook voor op kpn. Alleen de prijzen van ziggo liggen niet 5 jaar maar 25 jaar voor op tmobile. Man man man 99 euro voor 1 gigabit internet met tv ipv 40….. 60 euro per maand verschil ! Alleen heb je dan wel een veel beter tv product met veel meer mogelijkheden etc. 

Reputatie 1

Ben van plan in de zomervakantie over te stappen, dus hoop dat het er dan is. Wel slecht dat ze ook niks laten weten en al voor een hele lange tijd zeggen het komt er snel aan...

Ikzelf ben overgestapt maar de kwaliteit en gebruik vriendelijk product laat de wensen over.

Internet gaat via dsl, misschien moet je een nieuwe kabel aanleggen.

Internet valt soms weg.

Functies van tv zijn minimaal.

Moet eerlijk zeggen dat je beter naar ziggo kan overstappen, ziggo loopt 5 jaar voor op tm

Hier heb je gelijk in de nieuwe box van ziggo is de standaard op televisie gebied liggen ook voor op kpn. Alleen de prijzen van ziggo liggen niet 5 jaar maar 25 jaar voor op tmobile. Man man man 99 euro voor 1 gigabit internet met tv ipv 40….. 60 euro per maand verschil ! Alleen heb je dan wel een veel beter tv product met veel meer mogelijkheden etc. 

Betaal liever iets meer voor kwaliteit dan goedkoper en opgelicht voelen!

Reageer