Beantwoord

tv pakket in Klantvoordeel

  • 25 februari 2019
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Goede avond,
ik heb perrongeluk een tv zender die ik gratis bij mijn tv abbonement neemt uit gezet.
ik wil dat het weer is zoals het was. het is namelijk wat ik begreep toen gratis heb het perongeluk uit gedrukt en krijg hem niet meer aan.
ik zou ook graag willen weten of mijn t mobile voordelen nou allemaal ingesteld zijn.
aangezien ik tv en mobiel heb.
kunnen jullie me hier bij helpen?

groetjes puck
icon

Beste antwoord door Sander 3 maart 2019, 16:13

Hoi @puckmetck,

Ik zie dat het uitzetten van de TV zenders niet is doorgegaan. Je maakt dus nog steeds optimaal gebruik van Klantvoordeel! Ook is de Speedupgrade verwerkt en heb je dus gratis een hogere snelheid. Eind goed al goed!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @puckmetck,

Ik zie dat het uitzetten van de TV zenders niet is doorgegaan. Je maakt dus nog steeds optimaal gebruik van Klantvoordeel! Ook is de Speedupgrade verwerkt en heb je dus gratis een hogere snelheid. Eind goed al goed!

Reageer