Beantwoord

Tv pincode

  • 5 May 2018
  • 4 reacties
  • 2896 Bekeken

De tv pincode die in mijn gegevens staan bij my tmobile doet het niet. Hoe kan ik deze veranderen
icon

Beste antwoord door Sterre 8 May 2018, 10:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Goedemorgen Base.

Heb je al geprobeerd je PIN code te wijzigen?

Zie: https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/inloggegevens-tv/

Inloggegevens kwijt of vergeten?

Kun je je inloggegevens voor TV niet meer vinden of ben je ze vergeten? Geen probleem. Je kunt deze eenvoudig vinden in My T-Mobile Thuis onder "Instellingen" en dan "TV".



Mogelijk dat het systeem je huidige pincode niet pakt. Misschien als je het aanpast dat het dan wel werkt. Valt te proberen! :)

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Hi Base!

Wat goed dat je aan de slag bent gegaan met My T-Mobile Thuis! Hier vind je veel informatie over jouw abonnement en diensten. Skyrider heeft het goed aangegeven. Jouw TV Box heeft een unieke code gekregen die je terugvindt in deze My T-Mobile Thuis omgeving. Lukt het niet om in te loggen in jouw TV Box met de codes, probeer dan een reset van de box en probeer de codes opnieuw. Het wijzigen van de codes kan alleen niet, omdat deze dus uniek zijn. Kan ik je nog helpen met het inloggen, geef mij dan gerust een seintje!

Het lukt me niet om bij de tv in te loggen

Ook lukt het mij niet om in te loggen in my t-mobile thuis omdat ik mijn wachtwoord ben vergeten.

Mijn klanten nummer is CEE57219

Mijn gegevens zijn: Jm Kerpel

                                    Nieuwstraat 5

                                    3241 CL middelharnis

Ik hoop dat iemand me hiermee verder kan helpen!!

Reputatie 4
Badge

Hi @Jm kerpel,

 

Daar ga ik je bij helpen! Je hebt je gegevens nu wel in een openbaar topic geplaatst, ik wil je dan ook aanraden deze te verwijderen. Wil je mij een privébericht sturen met nog even je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Alvast bedankt! 

Reageer