Vraag

TV probleem

  • 20 februari 2017
  • 2 reacties
  • 231 Bekeken

Waarom heb ik nog steeds geen TV? Slecht begin T-Mobile!!!!:@

2 reacties

Hoi rzuidema, welkom op het klantenforum.

Vervelend dat je geen ontvangst meer hebt, zou je het volgende eens willen uitproberen?
-> Decoder een reset geven, dit kan door het stroom er even helemaal af te halen.

Als dat niets doet, zou je dan de volgende stappen willen uitvoeren?
-> Haal de stekker van de decoder uit het stopcontact
-> Reset de router met een tandenstoker
-> Start de router opnieuw op
-> Als de router klaar is kan je de TvBox weer aanzetten

Laat je weten of je daarna weer ontvangst hebt?
Ik zou inderdaad allereerst een powerflip van de ontvanger proberen.

1. Haal de stroomstekker van je Interactieve TV Box uit het stopcontact.
2. Controleer of je apparaat helemaal van de stroom is, dit doe je door na te gaan of er geen lampjes branden aan de voorkant van het kastje.
3. Als je zeker weet dat het apparaat helemaal van de stroom af is, wacht je 1 minuut.
4. Na 1 minuut steek je de stekker van de Interactieve TV Box weer in het stopcontact, deze zal nu vanzelf weer opstarten.
5. Nu kun je controleren of alles weer goed werkt.

Reageer