Beantwoord

TV probleem

  • 4 October 2019
  • 9 reacties
  • 436 Bekeken

Hoi, ik wil hierbij een klacht indienen. Ik kan vandaag gebruik maken van T-Mobile thuis. Nu blijkt dat ik een defecte afstandbediening heb ontvangen. Wat al heel slecht is. Ik krijg een antwoord met je krijgt zo snel mogelijk een nieuwe afstandbediening. Ik zeg met andere woorden zit ik heel het weekend zonder tv ja zo lijkt het op mevrouw. Ik zeg kan er geen spoed achter komen zeggen ze ja zo snel mogelijk is alles wat ik kan doen. Ik vind dit echt heel heel heel slecht. Zoiets hoort gelijk opgelost te worden. Ik hoor de volgende dag maximaal een nieuwe afstandbediening te hebben. Ik ben nu al ontevreden als nieuwe klant.
icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 4 October 2019, 15:27

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Goedemiddag @zahraa87 Welkom Bij T-mobile. Dat is zeker geen leuk begin.

Een piepkleine troost is dat je ook TV kan kijken via de app van TM.
Klik hier TV anywhere

Er is één verzamel onderwerp waar alles staat over de afstandsbediening, de moderators helpen je daar verder. Door het weekend kan het verzenden misschien iets langer duren.
Helaas hebben ze geen afstandsbedieningen in de shops van TM.

Fijn weekend!
Goedemiddag @zahraa87 Welkom Bij T-mobile. Dat is zeker geen leuk begin.

Een piepkleine troost is dat je ook TV kan kijken via de app van TM.Klik hier TV anywhere
Er is één verzamel onderwerp waar alles staat over de afstandsbediening, de moderators helpen je daar verder. Door het weekend kan het verzenden misschien iets langer duren.
Helaas hebben ze geen afstandsbedieningen in de shops van TM.

Fijn weekend!

Het zou inderdaad een goed idee zijn dat klanten in de winkel een nieuwe afstandbediening kunnen krijgen of een defect modem omruilen.
Reputatie 7
Badge +14
@zahraa87 Een defecte modem omruilen lijkt mij niet kunnen omdat ze dan in de winkel het modem moeten testen met een geheel andere verbinding enz. Zo’n probleem kan ook aan de verbinding van de klant liggen

Maar een afstandsbediening lijkt mij een snelle handige oplossing😁
Groetjes😊
Reputatie 7
Badge +15
Hallo,

Het is vervelend om iets te ontvangen wat defect is maar als ze zeggen zo snel mogelijk dan gaan ze dat ook echt doen maar dit is geen winkel waar je iets besteld en volgende werkdag binnen. De klantenservice maakt hier een notitie van en geeft dit door aan de desbetreffende afdeling.

Het is niet anders helaas 🙄

Je kan ook een reactie in dit topic achterlaten
Reputatie 7
Badge +15
Tv Anywhere kan ook ja 👍

Hoi, 

Ik word echt met de dag bozer. Vandaag zou nieuwe kastje binnenkomen belde ik kwart voor 9 zegt de mevrouw aan de telefoon ja sorry is weer mis gegaan. Ik ga zo naar technische dienst en zal je terug bellen. Ben ik niet terug gebeld belde ik uur geleden kreeg een hele aardige meneer aan de telefoon. Heb letterlijk Een uur met hem aan de telefoon gezeten. Blijkt dat het steeds geanulleerd werd omdat ze dachten dat het toch niet aan de tv box lag want storing is verholpen. Niemand  die daarover contact opneemt om me op de hoogte te stellen. Ten slotte alle stappen met hem genomen tot resetten modem tot kastje opnieuw aansluiten tot afstandbediening gereset. Dus ten slotte toch wel tv kast kapot we zijn onderhand 2 weken verder hij wou technisch dienst bellen om nieuwe te sturen maar kreeg ze niet te pakken heeft een verzoek voor me ingediend kreeg bevestiging van het verzoek met erin het is momenteel erg druk kan meer dan 10 werkdagen duren tot ze erop komen. ik had echt bij KPN moeten blijven. Als mijn probleem voor het eind van de week niet opgelost is reken er maar op dat mijn abonnement opgezegd gaat worden en dat ik naar een ander stap. Het ergste is dat er geen notities staan sinds 7 oktober terwijl ik al 5 of 6 keer heb gebeld. De laatste meneer die me hielp heeft echt zijn best gedaan. Maar dit is gewoon ongelooflijk slecht. Ik ben zelf hoofd van de afdeling klantenservice in het bedrijf dat ik werk ik zou zoiets gelijk laten aanpakken. 

Probleem is nog steeds niet eens verholpen. Probleem blijkt niet eens aan de afstandbediening te liggen maar aan de box. In de tussentijd kunnen we nog steeds niet normaal tv kijken met het kastje en ja ja de app maar leg dat eens aan twee kleine kinderen uit. Daarbij krijg ik dus een mail maandag met je pakket is onderweg en excuses. vandaag nog steeds pakket niet ontvangen bel ik ks op die geven zelfs aan dat het nog niet verstuurd is. Misschien wel morgen of overmorgen verstuurd zal worden dus dit is in het kort echt heeel slecht. Heel heel slecht. Nu hopen dat ik voor het weekend mijn pakket heb en anders pas volgend week. Maar wanneer je een mail wordt gestuurd met je pakket is onderweg is het dus een leugen het is niet eens aan Postnl afgegeven.
Reputatie 7
Hoi @zahraa87,

Ik heb het snel voor je uitgezocht. Dit is er aan de hand:

Update 8 oktober

We gaan alle TV Boxen die niet kunnen aanmelden, vervangen. Hierover heb je een e-mail ontvangen of die zul je deze week ontvangen. Sommige klanten hebben inmiddels de vervangende TV Box ontvangen. We verwachten dat iedereen in de komende twee weken een vervangend exemplaar heeft ontvangen. Je kunt het defecte exemplaar terugsturen in de doos waarin je het vervangende exemplaar ontving. Lees hier hoe het retourproces precies werkt: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?
Iedereen die nu een TV Box met opnamefunctie bestelt, ontvangt uiteraard ook een correct apparaat!


Het lag dus niet aan de afstandsbediening. Excuus voor de verwarring. De tip van Cristien is super: met TV Anywhere kun je op een mobiel, tablet of PC/laptop toch TV-kijken. Dit is supersimpel, de uitleg vind je hier: TV Anywhere installeren.

De vervangende TV Box zit in het verstuurproces. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op!
Reputatie 7

Hi @zahraa87

 

Mag ik je hartelijk bedanken voor je geduld tot dusver? Door het issue met de foutmelding en de oorspronkelijke klacht over de afstandsbediening is er inderdaad verwarring ontstaan over de oorzaak (en dus de juiste oplossing). Ik zie nu dat de TV Box in het verzendproces zit en je deze binnenkort zult ontvangen. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen zodra je de box hebt ontvangen? 

Reageer