Beantwoord

TV problemen Hoofddorp sinds 2/11/19

  • 3 November 2019
  • 3 reacties
  • 354 Bekeken

Sinds gisteravond is er een storing en krijgen wij geen TV signaal meer op onze glasvezel aansluiting in de wijk. Zowel T-Mobile als KPN geven geen storing aan, maar er zijn toch echt wel meer dan 15 huizen zonder TV signaal. 
 

Ik heb inmiddels 2 keer alles gereset, maar nog steeds geen TV signaal. De internet verbinding doet het gelukkig nog wel.

icon

Beste antwoord door Candy 14 November 2019, 14:16

Bekijk origineel

3 reacties

Hier op postcode 2135XD hetzelfde. Ik dacht dat het aan mijn thuis situatie lag (de box slaat al sinds het begin regelmatig op tilt met de melding “er is iets mis gegaan”) maar nu werkt het resetten van modem en tv-box niet meer om de tv weer werkend te krijgen.

 

Overigens werkt uitzending gemist op de SBS zenders nog wel, zoals dit altijd het geval is op het moment dat live tv het niet meer doet.

Beste Tmobile, ondertussen contact gehad met de klantenservice. Een monteur kan langskomen op de 14e van november? Dus ik kan de komende 1,5 week geen live tv kijken? En ik durf de bewering wel aan dat het ergens in het netwerk zit, niet in de verbinding in huis...

Reputatie 4

Hi @McChiel en @A.Hoekstra ik zie dat er op 3 en 4 november problemen zijn geweest in jullie regio. Het probleem is gelukkig opgelost. Geniet jullie inmiddels weer van onze diensten? Ik zie bij jou @A.Hoekstra ook dat de afspraak met de monteur inmiddels is geannuleerd. Mocht je toch problemen merken met de verbinding, laat het mij weten!

Reageer