Beantwoord

TV programma's opnemen

• 23 april 2020
  • 10 reacties
  • 629 Bekeken

Beste T-mobile,

Wij hebben sinds vandaag een nieuwe aansluiting bij T-mobile met interactieve TV.

Tot mijn verbazing zag ik dat we met de Amino 610 niet kunnen opnemen!

Niet zo interactief dus.

Mijn vraag is of T-mobile een settopbox kan leveren die wel kan opnemen.

icon

Beste antwoord door Jason 24 april 2020, 14:58

Hoi @Basil, wat gaaf dat je wilt gaan opnemen met de TV Box! Ik zou het dolgraag voor je in orde willen maken, maar wegens een tekort aan boxen met harddisk recorder kunnen we deze momenteel niet bestellen. Zodra ons nieuwe TV-platform live gaat, zul je echter de optie krijgen om met Cloud Opnemen te gaan werken. Dan heb je straks niet langer een specifieke box met recorder nodig, maar kun je voor een vast bedrag per maand alles opnemen in de Cloud. Handig toch?!

Nog heel eventjes geduld en dan zul je volop kunnen genieten van alle opgenomen films, series en TV programma’s. Deze optie komt beschikbaar te staan in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account

Voor nu: blijf veilig binnen en veel gezondheid aan jou en je geliefden toegewenst! 💪

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Basil,

ik ga je teleurstellen. Bekijk dit topic.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Basil, wat gaaf dat je wilt gaan opnemen met de TV Box! Ik zou het dolgraag voor je in orde willen maken, maar wegens een tekort aan boxen met harddisk recorder kunnen we deze momenteel niet bestellen. Zodra ons nieuwe TV-platform live gaat, zul je echter de optie krijgen om met Cloud Opnemen te gaan werken. Dan heb je straks niet langer een specifieke box met recorder nodig, maar kun je voor een vast bedrag per maand alles opnemen in de Cloud. Handig toch?!

Nog heel eventjes geduld en dan zul je volop kunnen genieten van alle opgenomen films, series en TV programma’s. Deze optie komt beschikbaar te staan in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account

Voor nu: blijf veilig binnen en veel gezondheid aan jou en je geliefden toegewenst! 💪

Reputatie 1

Hou er rekening mee dat TM dit al heel lang beloofd maar weten niet wanneer.

Ikzelf heb dit probleem ook en heb vandaag deze brief gestuurd.

https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling-ondeugdelijk-product/

Wat TM nu doet is een classic fish and bait.

Op de website staat dat je kan opnemen maar nergens word vermeld dat de boxen niet meer leverbaar zijn en geen cloud opnemen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Erwin t, ik begrijp je frustratie omtrent de huidige situatie echt 100%, maar het is niet de bedoeling om bij elk verwant topic deze te bumpen door hetzelfde antwoord, of een antwoord in gelijke strekking als reactie te plaatsen. 

Je hebt nu meerdere keren een waarschuwing gehad en ik wil je dan ook vragen dit alsjeblieft niet meer te doen. Thanks voor je begrip!

Reputatie 6
Badge +2

@Jason  vanuit jou gezien heb je gelijk, maar het is ook wel te begrijpen dat er diverse klanten zijn welke regelmatig programma's opnemen en dit niet kunnen door gebrek aan boxen met HD recorder.

Ik kan me heel goed voorstellen dat veel klanten ondertussen wel heel ongeduldig worden nu de uitrol van het nieuwe platform wel zeer traag verloopt, en misschien een volgende keer een wat "deskundiger” testpanel nemen.

Dan is mijn vraag waarom kan het bij KPN wel snel, zij brengen regelmatig updates uit, begrijp me niet verkeerd ik ben heel tevreden met wat ik afneem bij T-Mobile thuis

Reputatie 1

Geen probleem,

Vind wel dat ik nieuwe klanten mag waarschuwen over het niet kunnen opnemen ondanks dat dit wel op de website wordt vermeld.

Misschien dat TM een disclaimer kan zetten dat het bestellen van de box met HDD niet meer verkrijgbaar is en dat het cloud opnemen niet weten wanneer dit werkt.

Maar snap wel dat TM dit niet vermeld want dan zouden deze klanten nooit overstappen.

Aangetekende brief is onderweg om mijn probleem op te lossen (met excuses kan ik niks opnemen) en dat TM met een nette oplossing komen.

Dat waarschuwen moet je dan doen voordat ze afsluiten, nu span je het paard achter de wagen, en ben je eigenlijk in meerdere topics aan het spammen.

Op het forum wat ik beheer zou je er direct na 1 waarschuwing afgegooid worden.

Hi allen,

Vandaag al even telefonisch contact gehad met de klantenservice met de vraag wanneer de nieuwe opties (oa. cloudopname) voor bestaande klanten beschikbaar komt. Daar geen helder antwoord, maar misschien dat iemand hier meer kan vertellen? Introductie voor nieuwe klanten staat volgens mij voor vandaag?

Hi @PepijnvL , Dat weet men zelf ook nog niet precies denk ik, men begint bij de amino 610 boxen en daarna de rest, maar of ze al begonnen zijn en hoe snel men het gefaseerd gaat uitrollen blijven ze vaag over, na de melding dat het ging beginnen werd het angstig stil met updates van hoe of wat.

Reputatie 6
Badge +2

Na de problemen welke eind vorig jaar ontstonden na een kleine verandering aan het tv platform zal men nu volkomen terecht uiterst voorzichtig zijn om een dergelijk iets te voorkomen.

Als ik zie dat het zelfs bij KPN een behoorlijke tijd duurt om een grote update uit te rollen, en eerlijk is eerlijk KPN is een paar maatjes groter dan T-Mobile.

Voor mij mogen ze het eerst uitrollen bij een aantal DSL klanten en daar alle nog aanwezige kinderziektes er uithalen en dan naar de glasvezel klanten uitrollen.

Reageer