Beantwoord

TV resolutie slechts 576P


Reputatie 2
Hoi iedereen,

Mijn TV box geeft op de een of andere manier geen beter beeld door dan 576P wanneer ik TV kijk, ongeacht de zender. Maar, bij het opstarten van de box (entone logo) zie ik dat de resolutie 720P is. Zie foto's. Ik heb al een andere HDMI kabel en poort geprobeerd, zonder succes.

Ik had dit topic al gezien: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/tv-kwaliteit-geen-hd-met-deze-mediabox-298108 maar een reset heeft niet geholpen..

Graag jullie hulp.
icon

Beste antwoord door firecaps30 25 November 2019, 14:54

Bekijk origineel

114 reacties

Reputatie 2
Is er inmiddels al wat bekend? De stroom er af helpt bij mij vaker niet dan wel... Als er geen redelijke termijn is voor de update dan ga ik naar een andere TV aanbieder kijken.
Reputatie 7
Hey @firecaps30,

Ik heb goed nieuws te melden! 😁 Het laatste bericht is dat we de firmware update in november gaan uitrollen. Tot die tijd is een korte stroomonderbreking de redder in nood.
Reputatie 2
Ik ben benieuwd!
Reputatie 2

En, wanneer wordt de update uitgerold?

Reputatie 2

Vond zelf dit topic: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-upgrade-firmware-amulet-515-en-kamai-510-317015

Waarin zelfs naar dit topic wordt gelinkt...Bedankt voor het  informeren.

Reputatie 2

Helaas heb ik nog steeds last van een lage resolutie, op dit moment slechts 480p! Zie bijgesloten afbeelding.

De update (en daarna de rollback begrijp ik uit het andere topic) hebben geen verschil gemaakt. Maar inmiddels zit ik alweer 3 maanden naar slecht beeldje kijken..

 

Komt er nog een update binnenkort?

 

 

Reputatie 7

Hoi @firecaps30

 

Ik wil iets proberen bij jou bij wijze van uitzondering. Op dit moment heb jij twee TV Boxen van Entone. Vind je het goed als ik deze omwissel voor de Aria? De prijs en performance zijn hetzelfde, maar ik vermoed dat dit bij jou het resolutie probleem verhelpt. 

Reputatie 2

Hoi @firecaps30

 

Ik wil iets proberen bij jou bij wijze van uitzondering. Op dit moment heb jij twee TV Boxen van Entone. Vind je het goed als ik deze omwissel voor de Aria? De prijs en performance zijn hetzelfde, maar ik vermoed dat dit bij jou het resolutie probleem verhelpt. 


Hoi Sander, dat is prima!

Reputatie 7

Hoi @firecaps30,

 

Ik ga mijn best doen! Houd je e-mail inbox in de gaten!

 

 

Reputatie 2

Afgelopen week de nieuwe Amino Aria 610x media boxen ontvangen. Tot nu toe HD beeld! Maar dat neemt natuurljk niet weg dat de Entone boxen nog dit probleem hebben.


De resolutie is zelf ook handmatig aan te passen.. 

 

klik 2 keer linksonder op de “.” (Input) knop. Dit zorgt ervoor dat het toetsenbord verschijnt en weer verdwijnt. 
 

Druk daarna op de Menu knop, vervolgens krijg je het menu zoals boven te zien en dan kan je ook de resolutie veranderen.. 
 

suc6 

Sinds 13 augustus ben ik over naar het nieuwe TV platform, en sindsdien zit ik weer regelmatig naar 576P te kijken. Maar dan dus op een Aria 610x die ik juist had gekregen ter vervanging van de Entone om dit probleem op te lossen…

Is dit een bug van het nieuwe TV platform die al bekend is, of moet dit nog onderzocht worden?

Zie bijgesloten foto.

 

Beste ,

ik heb helaas ook hetzelfde probleem… en hiervoor een apart topic geopend. Ik zou je ook willen adviseren om dat topic ook in de gaten te houden mocht daar de oplossing komen :D

Reputatie 2

Sinds 13 augustus ben ik over naar het nieuwe TV platform, en sindsdien zit ik weer regelmatig naar 576P te kijken. Maar dan dus op een Aria 610x die ik juist had gekregen ter vervanging van de Entone om dit probleem op te lossen…

Is dit een bug van het nieuwe TV platform die al bekend is, of moet dit nog onderzocht worden?

Zie bijgesloten foto.

 

Beste ,

ik heb helaas ook hetzelfde probleem… en hiervoor een apart topic geopend. Ik zou je ook willen adviseren om dat topic ook in de gaten te houden mocht daar de oplossing komen :D

Heb je een linkje?

Sinds 13 augustus ben ik over naar het nieuwe TV platform, en sindsdien zit ik weer regelmatig naar 576P te kijken. Maar dan dus op een Aria 610x die ik juist had gekregen ter vervanging van de Entone om dit probleem op te lossen…

Is dit een bug van het nieuwe TV platform die al bekend is, of moet dit nog onderzocht worden?

Zie bijgesloten foto.

 

Beste ,

ik heb helaas ook hetzelfde probleem… en hiervoor een apart topic geopend. Ik zou je ook willen adviseren om dat topic ook in de gaten te houden mocht daar de oplossing komen :D

Heb je een linkje?

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/beeld-kwaliteit-325240

Reageer